اخبار روزاخبار مهم و فوری

عرضه اولیه فروردین ۱۴۰۳ مشخص شد | نماد شیرخشک در صف عرضه اولیه

شرکت شیر خشک نوزاد پگاه پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۸ اسفند با نماد “شیرخشک” با سرمایه ۱۰۸.۷ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام قرار بگیرد. برای اطلاع از جزئیات درج نماد شیرخشک در بازار فرابورس و معرفی شرکت شیرخشک نوزاد پگاه با ما همراه باشید.

معرفی شرکت شیر خشک نوزاد پگاه

بر اساس این گزارش و طبق بررسی‌های بورس پرس، شرکت شیر خشک نوزاد پگاه سال ۸۲ با هدف تولید شیر خشک نوزاد در استان چهارمحال بختیاری با نام پگاه چهارمحال بختیاری تاسیس شد و ۲۵ اردیبهشت سال ۹۵ به بهره‌برداری رسید. سال ۸۴ نام شرکت به شیر خشک نوزاد پگاه و دی ماه سال ۱۴۰۲ سال مالی شرکت از ۲۹ اسفند به ۳۰ دی تغییر یافت.

چرخه مطالعاتی این شرکت از سال ۷۶ آغاز شده و پس از مناقصات در زمینه انتخاب پیمانکاران شرکت نایرو دانمارک به عنوان ارائه دهنده تجهیزات خط تولید و شرکت تاپفر آلمان به عنوان ارائه دهنده دانش فنی در زمینه بهداشت و ساختار محصول انتخاب شد‌.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار با زیربنای بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع با حجم سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومانی احداث شد. این شرکت با ظرفیت تولیدی سالانه ۱۲ هزار تن انواع محصولات پودری شامل ۲۲ میلیون قوطی و ۱۸ میلیون ساشه جهت مصارف داخلی و صادرات به بازارهای بین المللی فعالیت دارد.

محصولات تولیدی شامل انواع شیر خشک نوزاد( لاکتومیل از بدو تولد تا ۶ ماهگی، شش ماهگی تا یک سالگی، کودکان بالای یک سال و لاکتومیل گلد)، لاکتومیل مخصوص مادران باردار و شیرده، شیر خشک اسکیم پایه نوزاد، انواع غذای کودک غله‌ای، انواع پودینگ و انواع پودرهای مکمل ورزشی و رژیمی است.

در حال حاضر پگاه انواع شیرخشک نوزاد شامل لاکتومیل ۱ مخصوص شیرخواران از بدو تولد تا شش‌ماهگی، لاکتومیل ۲ مخصوص شیرخواران از شش‌ماهگی به بعد، لاکتومیل کودکان بالای یک سال، لاکتومیل گلد، لاکتومیل گلد مخصوص شیرخواران از بدو تولد تا شش ماهگی و لاکتومیل گلد دارای اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ را که به رشد مغزی نوزاد کمک می‌کند، تولید و به بازار عرضه ‌کرده است.

سرمایه و ترکیب سهامداران

سرمایه شرکت با ۱۱۹ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به ۱۰۸.۷ میلیارد تومان رسیده است. در حال حاضر شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه ندارد. ۱۰۰ درصد سهام این شرکت به هلدینگ صنایع شیر تعلق دارد.

صورت سود و زیان شیرخشک

صورت سود و زیان شیرخشک
صورت سود و زیان شیرخشک

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59443

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا