اخبار هنرمندان

جواب صداتو قسمت 2 فصل 2 چه کسی خواننده بود و کدام نبود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جواب صداتو قسمت 2 فصل 2 چه کسی خواننده بود و کدام نبود؟ صداتو قسمت ۲ فصل دوم کی خواننده است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

در قسمت 2 فصل 2 مسابقه صداتو کدام خواننده است؟

صداتو قسمت ۲ فصل دوم کی خواننده است؟

نوازنده سنتور خواننده بود (متین داوودی)
مشاور مهاجرت خواننده نیست (پوریا تذکری)
معلم عربی خواننده نیست (امین گنچ خانلو)
راننده رالی خواننده نیست (کیوان زارعی)
نماینده بیمه خواننده نیست (توحید هدایتی فر)
مدرس زبان خواننده نیست ( مهدی عسگری)

 توجه نمایید که سایت باغستان نیوز در همان دقایق ابتدایی انتشار قسمت های جدید صداتو، لینک های قانونی را در سایت قرار می‌دهیم.

امید است که از هفته‌های آینده برای دانلود لینک مستقیم قانونی ( پرداخت و خرید ) از همین سایت خودمان اقدام نمایید. کافی است جمله دانلود صداتو باغستان” را در گوگل سرچ نمایید و به لینک مورد نظر در سایت ما برسید.

حالا که جواب صداتو قسمت 2 فصل 2 فهمیدی، شما می توانید قسمت ۲ فصل ۲ برنامه صداتو را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود نمایید و آن را تماشا کنید:

لینک دانلود قسمت دوم فصل دوم مسابقه صداتو – کلیک کنید

داستان صداتو «صداتو»، یک مسابقه موزیکال-معمایی جذابه. در هر قسمت از این برنامه ۶ چهره‌ی جدید داریم که یا واقعا خواننده هستن یا نقش یک خواننده رو بازی می‌کنن. چالش شرکت‌کننده‌ی برنامه هم اینه که حدس بزنه کی خوش صدا نیست تا حذفش کنه و کی خوش صداست تا برسونتش به فینال! حداقل یک و حداکثر ۵ خواننده‌ی واقعی در هر قسمت حضور دارن. برای حل این معما، ۴ چهره‌ی سرشناس که بهشون می‌گیم هلپر یا کمک‌کننده هم بهش کمک می‌کنن.

صداتو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده ساخته شده و برگرفته از ایده‌ی برنامه I can see your voice محصول شبکه‌ی  FOXهست. البته ایده ی اولیه متعلق به برنامه‌ای با همین نام تولید کشور کره‌ی جنوبیه. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان‌انگیز و بی‌سابقه‌ای رو چه برای افراد حاضر در مسابقه و چه برای بیننده‌ها، رقم می‌زنه.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59549

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا