سریال

تماشای برنامه محفل روز جمعه 10 فروردین 1403

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تماشای آنلاین برنامه محفل امروز جمعه 10 فروردین 1403 از شبکه سوم سیما مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

تماشای آنلاین برنامه محفل امروز جمعه 10 فروردین 1403

از لینک زیر می توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید

https://telewebion.com/episode/0xc44a3e4

فصل جدید برنامه محفل شبکه سه به مناسبت ماه مبارک رمضان از 22 اسفند 1402 آغاز شده که میزبان حافظان و قاریان قرآن و همچنین استعدادهای برتر قرآنی است و با اجرای رسالت بوذری هرشب پیش از افطار از شبکه پخش می شود.

زمان پخش برنامه محفل هر روز ساعت 17 از شبکه سه می باشد و ساعت 5:19 صبح می توانید به تماشای تکرار برنامه محفل ۱۴۰۳ بنشینید.

تکرار برنامه محفل شبکه قران ساعت 23 هر شب می باشد.

محفل به تهیه کنندگی سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، برنامه ای بومی است که درون مایه اسلامی ایرانی دارد و در تلاش است تا موضوعات قرآنی را به شکلی عمومی برای مخاطبین عادی و غیر تخصصی قرآن به نمایش درآورد.

کارشناسان و داوران برنامه محفل در سری جدید؛ حجت‌ الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین حلو از کشور عراق هستند.

سایت برنامه محفل mahfeltv3.ir می باشد که اطلاعاتی در مورد میزبانان، شرکت کنندگان و اخبار جدید محفل را با علاقه مندان در میان می گذارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59725

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا