اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا مدارس روز سه شنبه 14 فروردین 1403 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس روز سه شنبه 14 فروردین 1403 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی و ایا از سه شنبه ۱۴ فروردین مدارس تعطیل است همچنین آیا روز سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا سه شنبه 14 فروردین 1403 مدارس تعطیل است؟

مدارس کشور از روز سه شنبه 14 فروردین 1403 دایر است و تعطیل نمی باشد.

در بعضی از کانال های بی محتوا و سایت های غیرمعتبر، اخباری مبنی بر تعطیلی احتمالی روز سه شنبه ۱۴ فروردین دست به دست منتشر می شود که این خبر شایعه و کذب می باشد.

اخبار موثق را از وزارت آموزش و پرورش و خبرگزاری های معتبر دنبال نمایید. سایت باغستان نیوز یکی از سایتهای موثق خبری می باشد

 به منظور استمرار فعالیت های آموزشی و تربیتی، فعالیت مدارس از ۱۴ فروردین ماه همچون روال قبل به صورت حضوری انجام خواهد شد.

 مدیران مدارس  به شکل جدی با فراهم کردن شرایط آموزش و بسترهای پرورشی برای دانش آموزان عزیز به صورت حضوری و بر اساس آیین نامه های اجرایی مدارس امور تدریس را بر مبنای ساحت های شش گانه پیش خواهند برد.

اولیای محترم نیز با توجه به تعطیلات متعدد و به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بایستی یاریگر آموزش و پرورش بوده و معلمان عزیز را در برنامه ها و فرآیند یاددهی و یادگیری همراهی کنند.

ساعت شروع مدارس مثل و طبق روال گذشته خواهد بود و تغییری در روند آغاز زمان شروع مدارس ایجاد نشده است.

مدیران مدارس بایستی کلیه شرایط مندرج در دستورالعمل های اجرایی مدارس را فراهم کنند تا بدون مشکل روز چهاردهم فروردین، با حضور دانش آموزان و معلمان در کلاس های درس، نظام تعلیم و تربیت روال عادی خود را طی کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59869

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا