اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا پارک ها امروز سیزده بدر 1403 باز است؟

برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که آیا پارک ها امروز سیزده بدر 1403 باز است؟ آیا بوستان ها و پارکهای ایران امروز به علت شهادت حضرت علی(ع) در روز 13بدر باز است یا تعطیل؟

آیا پارک ها امروز سیزده بدر ۱۴۰۳ باز است؟

ساعت ۲ بامداد وزارت کشور در حالی اطلاعیه تعطیلی بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین را تکذیب کرد که فرماندار قزوین در مصاحبه با صداوسیما می‌گوید این استان براساس «دستورالعمل بالادستی» و همگام با کل استان‌های کشور، پارک‌ها را در روز سیزده فروردین تا یک ساعت قبل از اذان مغرب تعطیل می‌کند.

پارک جنگلی نور
پارک جنگلی نور

صداوسیما نوشته بود همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های در روز ۱۳ فروردین بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی خواهد شد.

با توجه به خبر تعطیلی پارک‌ها در ۱۳ فرودین، روند انتشار خبر آن را بررسی می‌کنیم:

ساعت ۱۲ روز ۱۱ فروردین شهرداری زنجان اعلام کرد: «بوستان‌های سطح شهر در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) با توجه به تقارن با ایام شهادت حضرت علی (علیه‌السلام) طبق دستورالعمل وزارت کشور تا یک ساعت قبل از اذان مغرب تعطیل است.»

بیشتر بخوانید:

پارک‌های کرمانشاه در روز سیزدهم‌ فروردین‌ماه تعطیل است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تعطیلی پارک‌های کرمانشاه در روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد.

محمد موحدی مجد، اظهار کرد: به دلیل تقارن روز شهادت امیرالمومنین (ع) با روز طبیعت تمامی پارک‌های شهر کرمانشاه در روز سیزدهم فروردین ماه تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم به دلیل حفظ حرمت ساحت حضرت علی (ع) در روز شهادت ایشان گرفته شده است، بنابراین پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر بسته بوده و خدماتی را در این روز به شهروندان ارائه نخواهند کرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اطلاع رسانی به شهروندان در این خصوص از طریق نصب بنرها صورت می‌گیرد؛ همچنین همکاران برای مطلع کردن شهروندان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مستقر هستند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=59953

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. عزاداری اجباری واستفاده ازقوانین ساختگی وبدعت در دین نه تنها عزت نمیاره بلکه حقارت وخواری وخفت به بارمیاره
    بااین قوانین مضحکه وساختگی چرا بهانه دست سواستفاده کنندگان میدن؟بیسوادی هم حدی داره

    3
    2
دکمه بازگشت به بالا