اقتصادی

پیش بینی بورس فردا شنبه 18 فروردین 1403 سقوط می کند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس فردا شنبه 18 فروردین 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا شنبه 18 فروردین 1403

بورس فعلا با ابهامات و ریسک‌های زیادی روبروست اما نمی‌تواند از رشد نرخ دلار، رشد قیمت‌های جهانی، گزارش شرکت‌ها و … چشم‌پوشی کند و این موضوعات سناریوهای مختلفی پیش روی بازار قرار داده است.

 در واقع هنوز روند بازار برای اکثر فعالان مشخص نیست که این موضوع توانسته بازار را با نوسانات بالا همراه کند اما برای همه روشن است که با قبول ریسک‌های موجود فرصت‌های جذابی در بازار وجود دارد.

 با توجه به ابهامات پیش رو و نوسانات بالا در بازار بنظر می‌رسد باید برای یک روند با ثبات و منطقی کمی زمان داد اما استفاده از این نوسانات برای چیدمان پرتفو‌ها بهترین فرصت است.

 برای هفته آینده بایستی بازار پرنوسانی را انتظار داشت.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه گفت: در حال حاضر اما بورس در حال برگشت به تنظیمات کارخانه است. جایی که متاسفانه بازار شرایط خوبی ندارد. البته تنش‌های خاورمیانه نیز بیشتر شد.»

الیاس کردی افزود: «از سوی دیگر اتفاقی که برای کنسولگری ایران در سوریه افتاد، مزید بر علت شد تا شرایط آن‌طور که باید، برای بازار رقم نخورد.»

الیاس کردی در رابطه با پیش بینی بورس هفته آینده گفت: « با توجه به ارزش معاملات حدود چهار هزار میلیارد تومانی، فکر نمی‌کنم در هفته آتی، شاهد اتفاق ویژه‌ای باشیم. در هفته آینده، انتظار می‌رود بورس تهران روی مدار تعادل با چاشنی سرخی نقشه بازار پیش رود.»

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60480

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا