ورزشیاستقلال

ساعت بازی استقلال و مس رفسنجان امروز در هفته 22 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و ساعت دقیق و زمان برگزاری بازی استقلال تهران مقابل مس رفسنجان امروز شنبه در هفته ۲۲ مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402-1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان برگزاری بازی استقلال تهران مقابل مس رفسنجان

دو تیم استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان از هفته ۲۲ مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران امروز شنبه 18 فروردین 1403 از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

ساعت بازی استقلال و مس رفسنجان امروز در هفته 22 لیگ برتر
ساعت بازی استقلال و مس رفسنجان امروز در هفته 22 لیگ برتر


نارنجی‌پوشان رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال صف‌آرایی خواهند کرد. مسی‌ها از زمانی که محرم نویدکیا روی نیمکت این تیم نشسته، هیچ شکستی در مسابقات رسمی نداشته‌اند و حالا امیدوارند این روند مقابل استقلال هم حفظ شود.

سجاد شهباززاده، فرشید باقری و میثم تیموری سه بازیکن سابق استقلال هستند که در مس رفسنجان توپ می‌زنند و جز نفرات اصلی این تیم به شمار می‌روند. مس رفسنجان در اواخر سال ۱۴۰۲ در جام حذفی استقلال را شکست داد و حالا محرم نویدکیا و شاگردانش امیدوارند در لیگ برتر هم نتیجه مطلوبی در مصاف با صدرنشین مسابقات کسب کنند.

استقلال به جز کوین یامگا که با مصدومیت طولانی‌مدت روبه‌رو شده است، مصدومی در شروع سال ۱۴۰۳ ندارد و این خبر خوبی برای آبی‌ها در فاصله ۹ هفته مانده تا پایان لیگ بیست‌ونهم محسوب می‌شود. دیدار استقلال و مس رفسنجان ساعت ۱۹ روز شنبه هجدهم فروردین‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60559

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا