اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت واریز نشدن کالابرگ فروردین ۱۴۰۳ (مرحله سوم) چیست؟

از دو روز گذشته مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی یعنی ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز شده است در این طرح خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول دویست و بیست هزار تومان تخفیف برای خرید یازده قلم کالای اساسی می‌شوند، اما در این میان خانواده هایی هستند که می گویند چرا کالابرگ فروردین ماه ما هنوز واریز نشده است و می پرسند کالابرگ فروردین ماه کی واریز میشود و زمان شارژ کالابرگ ۱۴۰۳ چه وقتی است؟

چرا کالابرگ فروردین ۱۴۰۳ هنوز واریز نشده است؟

یکی از یارانه بگیران به سایت باغستان نیوز اعلام کرده است که یارانه فجرانه ی ما در تاریخ ۲۰ بهمن به تعداد اعضای خانوار یعنی ۴ نفر ۸۸۰ هزار تومان شارژ شد اما بعد از آن برای این ماه دیگر شارژ نشده است و می خواهیم بدانیم چرا کالابرگ فروردین ماه ۱۴۰۲ واریز نشده است؟

توجه داشته باشید اگر اعتبار یارانه ی نقدی یا یارانه تشویقی در حساب سرپرست خانوار شارژ نشده یعنی شما در دهک های اول تا هفتم نبوده و یارانه ی کالابرگ به شما تعلق نگرفته است. زیرا این اعتبار تشویقی و یارانه ی غیر نقدی مخصوص دهک های اول تا هفتم درآمدی می باشد.

البته این برای کسانی است که یارانه فجرانه و کالابرگ فجرانه در ماه گذشته هم برای افراد شارژ نشده بود، به همین خاطر برخی می گویند شاید به دلیل آنکه برخی افراد از اعتبار یارانه تشویقی و یارانه فجرانه در ماه گذشته استفاده نکرده اند ممکن است دولت فکر کرده که این افراد نیازی به این اعتبار نداشته و به همین دلیل حساب سرپرست خانوار را برای فروردین ماه ۱۴۰۲ شارژ نکرده است.

البته ممکن است به دلیل شلوغی واریز یارانه فجرانه سیستم دولت دچار اختلال شده باشد و به زودی حساب سرپرستان خانوار شارژ خواهد شد.. به همین خاطر سرپرستان می توانند با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*  متوجه شوند که آیا اعتبار تشویقی آنها بری اسفندماه شارژ شده است یا خیر؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60792

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا