اخبار روز

مهلت استفاده از مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که مهلت استفاده از مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک (فروردین ۱۴۰۳) تا چه زمانی است؟

مهلت مرحله سوم کالابرگ تا چه زمانی است؟

بر این اساس طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع به کار کرده و مرحله اول آن تا ۱۸ اسفندماه ادامه داشت، مرحله دوم این طرح از ۲۰ اسفند شروع شد و تا ۱۸ فروردین ماه ادامه پیدا کرد، مرحله سوم طرح از ۲۰ فروردین شروع می‌شود و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۸ اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به‌صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60795

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا