ورزشی

ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی امشب در لیگ قهرمانان اروپا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023 – 2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی

دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی امشب سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 ( ده و نیم شب ) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.

منچسترسیتی در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و تا اینجای فصل در بهترین حالت خود قرار نداشته است. تیم میهمان هفته گذشته با اختلاف 4-2 از کریستال پالاس گذشت و پای به این دیدار می گذارد.

از سوی دیگر، رئال مادرید در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد و در این فصل پبشرفت چشمگیری داشته است. رئالی ها در بازی قبلی خود با نتیجه 2-0 اتلتیک بیلبائو را شکست داد و در این هفته به دنبال کسب برد دیگری هستند.

ساعت بازی رئال مادرید و منچسترسیتی امشب در لیگ قهرمانان اروپا
 

تقابل های اخیر رئال‌مادرید و منچستر سیتی  به روایت آمار

رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا کمی برتری نسبت به منچسترسیتی دارد و از 10 بازی اخیری که بین دو تیم انجام شده، 4 برد در مقابل سه پیروزی منچسترسیتی کسب کرده است.
*رئال مادرید و منچسترسیتی برای سومین فصل متوالی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت – در چهار دیدار قبلی دو تیم، در مجموع 17 گل به ثمر رسیده است.
رئال مادرید در 10 بازی خود مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا 17 گل دریافت کرده است و از 6 بازی اخیر خود در این رقابت ها تنها یک پیروزی کسب کرده است.
پپ گواردیولا پس از شکست در دو بازی اول خود مقابل کارلو آنچلوتی در فصل 14-2013، تنها یکی از هشت بازی اخیر خود را در برابر تیم های آنچلوتی شکست داده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60915

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا