ورزشی

پیش بازی آرسنال و بایرن مونیخ در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی آرسنال و بایرن مونیخ امشب در مرحله یک چهارم نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023 – 2024 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی آرسنال و بایرن مونیخ

دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ امشب سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مرحله یک چهارم نهایی دور رفت لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 ( ده و نیم شب ) به مصاف هم می روند.

بایرن مونیخ در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد و در ماه های اخیر در بهترین فرم بازی خود نبوده است. غول های باواریایی در آخر هفته با نتیجه 3-2 مقابل اف سی هایدنهایم شکست خوردند و باید در این بازی جبران مافات کنند.

از سوی دیگر، آرسنال در صدر جدول لیگ برتر جزیره قرار دارد و در این فصل بهترین بازی هایشان را نمایش داده اند. توپچی های لندن در بازی قبلی خود با نتیجه 3-0 برایتون را شکست دادند و در این هفته به دنبال برد دیگری هستند.

پیش بازی آرسنال و بایرن مونیخ در بازی رفت لیگ قهرمانان اروپا
 

آمار و ارقام بازی های آرسنال و بایرن‌مونیخ

بایرن‌مونیخ رکورد بسیار خوبی مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا دارد و در 7 بازی از 12 بازی انجام شده بین دو تیم، در مقابل سه پیروزی آرسنال، موفق به کسب 7 پیروزی شده است.
آرسنال در هر سه بازی رسمی اخیر خود مقابل بایرن مونیخ با نتیجه مشابه 5-1 در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است – سنگین ترین شکست آنها در این رقابت ها بوده است.
این پنجمین مسابقه ای است که بین آرسنال و بایرن مونیخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود و باواریایی ها در تمام موارد قبلی به دور بعد صعود کرده اند.
بایرن مونیخ از 6 بازی اخیر خود در خارج از خانه مقابل حریفان انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار شکست خورده است و تنها شکست آنها در این دوره از منچسترسیتی در فصل گذشته بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60921

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا