اخبار روزاخبار مهم و فوری

یک خبر بد برای رانندگان معترض اسنپ و تپسی

عرب‌عامری درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی (اسنپ ، تپسی) در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست.

قطع سهمیه سوخت اسنپ و تپسی در سال ۱۴۰۳

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره قطع سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی در سال ۱۴۰۳ گفت: طبق مصوبه‌های جدید اعلام شده است که این سهمیه امسال اختصاص پیدا نکند که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره مجری بوده و تصمیم‌گیر نیست.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به این که یکی از دلایل مصرف سوخت در کشور ما خودروهای فرسوده است، تصریح کرد: در این باره باید دولت تسهیلاتی ارائه کند که افراد بتوانند خودروها را جایگزین کنند.
عرب‌عامری تأکید کرد: افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، به نواحی مراجعه کرده و با ارائه مدارک، رمز تازه را دریافت کنند. افرادی نیز که کارت سوخت خودروی صفر خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند، با سامانه ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند. در صورتی که کارت سوخته است، هموطنان برای ثبت درخواست کارت سوخت المثنی به دفاتر پلیس مراجعه کنند.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از طریق کد شناسایی خود، تازه‌ترین وضع کارت سوخت خود را در سامانه اینترنتی شرکت پست یا پلیس ردیابی کنند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=60937

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا