اجتماعی و فرهنگی

علت فوت آیلار حقی دختر جوان اهل تبریز چه بود؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت آیلار حقی دختر جوان اهل تبریز چه بود به همراه بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

جزئیات و ماجرای فوت آیلار حقی

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.

 ابراهیم محمودی در پی وقوع حادثه افتادن دختر جوان تبریزی به نام آیلار حقی در محل گود‌برداری جنب برج شهران تبریز اعلام کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 در صحنه حضور یافته و با هماهنگی و دستورات ویژه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و با شکایت خانواده متوفی تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی براساس وظایف ذاتی و قانونی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و تا این لحظه 3 نفر از مرتبطین در این حادثه شناسایی و دستگیر، و تحقیقات پلیسی در حال انجام می‌باشد که اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با بررسی مدارک و شواهد و مستندات در محل حادثه مشخص شده متوفی ازیک دستگاه خودرو سواری در جلوی پارکینگ ساختمان پیاده شده و پس از دقایقی حادثه برای وی رخ داده است.

محمودی در ادامه گفت: با توجه به موج سواری رسانه‌های معاند در خصوص موضوعات اخیر کشور و بهره برداری معاندین از حوادث روزمره جهت تشویش و فریب افکار عمومی، مردم عزیز به اخبار رسانه‌های ضد انقلاب توجه نکرده و اخبار از رسانه‌های موثق دنبال کنند.

فیلم لحظه ورود آیلار حقی به محوطه مجتمع

انتشار تصاویر دوربین‌های برج شهران تبریز از لحظه ورود آیلار حقی به محوطه مجتمع

دوربین های مدار بسته برج شهران تبریز نشان می دهد آیلار حقی شب ۲۵ آبان توسط یک خودروی سواری مقابل مجتمع پیاده می شود.
وی به دلیل مصرف برخی اقلام غیر مجاز در حالیکه تعادل ندارد به سمت محوطه مجتمع می رود و متاسفانه به داخل گودال بزرگ ساختمانی که در مجاورت مجتمع در حال ساخت و ساز است سقوط می کند.
رسانه های ضد ایرانی و معاند با کشته سازی وی مدعی شده بودند وی در جریان اغتشاشات تبریز تیر خورده و کشته شده است.
این تصاویر با موافقت مراجع قضایی منتشر شده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6107

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا