اخبار روزاخبار مهم و فوری

بارندگی در همدان تا کی ادامه دارد؟

 کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: بارش پراکنده بارندگی باران از صبح امروز در نقاط مختلف این استان به خصوص در نیمه غربی آغاز شده و همچنان تا روزهای آینده ادامه دارد.

محمدحسن باقری شکیب روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین بارش ها در منطقه تاریکدره نهاوند با ۱۴ میلیمتر بوده و در شهر همدان میزان بارندگی سه میلیمتر ثبت و گزارش شده است.
وی اضافه کرد: بارش باران با پدیده رعد و برق به تناوب ادامه دارد و از بعداز ظهر تا نیمه های امشب شدت بارش ها افزایش می یابد.
وی همچنین گفت: بارش ها در نیمه جنوبی استان همدان تا ۵۰ میلیمتر هم می رسد و در نیمه شمالی هم انتظار بارش های بیش از ۲۰ میلیمتر است.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: پنجشنبه بعدازظهر شاهد بارش باران ملایم بوده که در برخی از نقاط با پدیده رگبار و رعد و برق همراه است.
وی ادامه داد: بارش پراکنده باران در روز جمعه نیز دور از انتظار نیست و روز شنبه میزان ابرها کاهش اما یکشنبه و دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد آسمان همدان می شود.
باقری شکیب اظهار کرد: کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته هفت درجه سانتیگراد و بیشینه نیز به ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است.
وی افزود: رزن با چهار درجه خنک ترین و شهرستان های نیمه جنوبی استان با ۲۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا