اخبار مهم و فوریاقتصادی

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 28 فروردین 1403

بعد از دو روز بازار منفی، امروز شاهد سبزپوش شدن بورس ایران بودیم البته با دامنه نوسان مثبت و منفی یک. اما پیش بینی بورس فردا سه شنبه 28 فروردین 1403 چیست؟

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 28 فروردین 1403

بازار سرمایه امروز سراسر سبزپوش بود و روز خوبی را پشت سر گذاشت. اکثر سهام بازار از همان ابتدای معاملات با صف خرید مواجه بودند که این صفوف خرید تا پایان بازار نیز پابرجا بود.

اگرچه همچنان برخی ترس‌ها از احتمال درگیری نظامی مجدد وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که آرامش برگشته است. افت دلار و طلا نیز گواه این ادعاست.

با توجه به همه این مولفه‌ها به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاص و غیر قابل پیش‌بینی رخ ندهد، بورس فردا نیز سبزپوش خواهد ماند. دامنه نوسان سهام در معاملات فردا نیز مثبت و منفی یک درصد و دامنه نوسان صندوق ها مثبت و منفی دو درصد است.

وضعیت بازار سرمایه امروز

امروز 80 درصد از سهام بازار معادل 613 نماد سبزپوش بودند و تنها 156 نماد معاملات خود را در محدوده های منفی به اتمام رساندند. امروز شاهد ایجاد 417 صف خرید در بازار بودیم که البته افزایش تعداد صف های خرید به دلیل دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد در سهام است.

شاخص کل در پایان معاملات با رشد بیش از 10 هزار واحدی در ارتفاع دو میلیون و 206 هزار واحد قرار گرفت.

صندوق‌های اهرمی هم که دیروز در اواخر معاملات با افزایش تقاضا مواجه شده بودند، امروز از همان ابتدای بازار با صفوف خرید سنگین کار خود را آغاز کردند.

دامنه نوسان سهام در همه بازارها، امروز هم مثبت و منفی یک درصد بود. همچنین صندوق ها نیز با دامنه نوسان مثبت و منفی دو درصد معامله شدند.

دامنه نوسان صندوق‌های طلا و گواهی سکه به حالت قبلی بازگشت. با این حال، طلا و سکه امروز وضعیت خوبی نداشتند و همگی با افت های سنگین مواجه هستند.

منبع: شهربورس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61806

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا