اخبار روزاخبار مهم و فوری

سعید بی ناموس از ارازل و اوباش تهران کیست؟

سعید بی ناموس از ارازل و اوباش تهران که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود در بازداشتگاه وزرا فوت کرد.

یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است.

این متهم که اسمش در فضای مجازی سعید بی ناموس عنوان شده گویا از ارازل شناخته شده پایتخت بود که به علت ایست قلبی در ساختمان وزرا فوت کرد.

اما چرا برخی رسانه تیتر زدن فوت دختر بازداشت شده در وزرا به علت بی حجابی؟

ماجرا از این قرار است که ساختمان وزرا بعد از وقایع سال گذشته و درگذشت مهسا امینی دیگر در اختیار گشت ارشاد نیست و مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

از ارازل اوباش فوت شده چه می دانیم؟

اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.

یک مقام آگاه درباره این متهم گفت: فرد فوت شده سال گذشته با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد، اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=61982

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا