ورزشی

ساعت دقیق بازی فوتسال ایران و افغانستان امروز

تیم ملی فوتسال ایران امروز پنجشنبه 30 فروردین به مصاف افغانستان می رود. در ادامه به زمان دقیق و ساعت برگزاری این بازی اشاره خواهیم کرد.

زمان و ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان

به گزارش باغستان نیوز به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود امروز پنجشنبه(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان می‌رود.

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی در نخستین دیدار خود در جام ملت های آسیا به مصاف افغانستانی خواهد رفت که هدایتش را مجید مرتضایی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

گروه C

شاگردان وحید شمسایی امیدوارند در این دیدار بتوانند گام نخست را با قدرت بردارند و با روحیه خوبی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات خیز بردارند. ایران در این بازی‌ها با تمام نفرات خود حاضر شده است و تنها حسین طیبی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

زمان و ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان  
زمان و ساعت دقیق بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان

شمسایی پیش از این دیدار در خصوص تیم افغانستان گفته است که افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

تیم ملی ایران با هدف آمادگی هرچه بهتر در این بازی‌ها در تورنمنت ویتنام شرکت کرده بود و با تیم‌های ویتنام، مراکش و نیوزلند دیدار کرده بود و پس از مراکش به مقام دوم رسید.

لیست نفرات تیم ملی ایران:
باقر محمدی، سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، علی اکرمی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62066

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا