پرسپولیسورزشی

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و نفت آبادان امروز (هفته 24)

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت برگزاری و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه 30 فروردین 1403 در هفته ۲۴ مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت برگزاری و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان

دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه 30 فروردین 1403 در هفته ۲۴ مسابقات فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:00 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

تیم داوری این بازی برعهده علی اصغر مومنی، محمد عطایی و دانیال باشنده می باشد.

پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده دوم جای دارد و صنعت نفت با ۱۶ امتیاز تیم پانزدهم جدول است.

بیشتر بخوانید:

 پرسپوليس به‌عنوان قهرمان فصل گذشته در اتفاقی قابل توجه تا پایان هفته بیست و سوم نتوانسته به صدر جدول دست یابد و این رقابت در اختیار استقلال و سپاهان طی هفته‌های سپری شده بود.

با این حال اکنون تیم قرمزپوش پایتخت با توجه به اختلاف یک امتیازی با استقلال صدرنشین و برگزاری بازی‌اش یک روز پیش از حریف، شانس این را دارد تا اولین تجربه صدرنشینی این فصل خود را در صورت برتری برابر نفت آبادان به نام خود کند.

پرسپوليس طی ۱۱ بازی خارج از خانه این فصل خود با پنج پیروزی، ۲ شکست و ۴ تساوی در جایگاه سوم این جدول قرار دارد و با ۱۹ امتیاز در کورس با ذوب آهن ۲۳ امتیازی از این حیث است و جدال با نفت آبادان می‌تواند در صورت کسب سه امتیاز آنها را به رده دوم جدول دیدارهای خارج از خانه نیز برساند.

سرمربی پرسپوليس اکنون در دیداری سرنوشت‌ساز برابر نفت آبادان قرار خواهد گرفت و شانس این را خواهد داشت تا برای اولین بار طعم صدرنشینی را بچشد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62089

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا