اخبار روزاخبار مهم و فوری

فیلمی از پایگاه هشتم شکاری اصفهان هم اکنون

وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری در اصفهان آرام است. گزارش خبرنگار تسنیم از اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان را در این فیلم ببینید:

نیویورک تایمز در یک خبر جعلی گزارش داده است که نیروهای مسلح اسرائیل امروز صبح پایگاه هوایی نزدیک اصفهان را هدف قرار داده اند.

بیشتر بخوانید:

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی کشور با انتشار توییتی تاکید کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است. هنوز هیچ مستندانی از حمله وجود ندارد. برخی منابع می‌گویند صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده و پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.

برخی منابع از جمله فارس گزارش دادند، صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده و پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است. تصاویری از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان را می‌بینید که نشان می‌دهد وضعیت عادی است
 برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.
ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
برخی‌ منابع از جمله الجزیره و ای بی سی نیوز از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد. خبرگزاری صداوسیما تاکید کرد تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است. حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی کشور با انتشار توییتی تاکید کرد: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است. هنوز هیچ مستندانی از حمله وجود ندارد.

خبر تکمیلی:

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه به تسنیم  گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ  گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62193

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا