ورزشی

نتیجه بازی فوتسال ایران و بحرین امروز در جام ملت های آسیا 2024

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف بحرین رفت.

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین امروز شنبه اول اردیبهشت در مرحله مقدماتی و گروهی مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا 2024 تایلند مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

تیم فوتسال ایران موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ تیم بحرین را شکست بدهد

خلاصه بازی فوتسال ایران مقابل بحرین

ترکیب پنج نفره تیم‌ملی فوتسال در دیدار با بحرین:

باقر محمدى (دروازه‌بان)، علیرضا رفیعی‌پور (عقب‌گیر)، مهدى کریمى (فلنگ راست)، اصغر حسن‌زاده (فلنگ چپ) و سعید احمدعباسی (راست)

 ترکیب پنج نفره تیم ملی بحرین در دیدار با ایران:

حمید سبط عباس _ محمدناصر محمد السندی _ صالح احمد _ میرزا عبدالله سلمان احمد _ محمد عبدالله عبدالعزیز

فیلم گل اول بحرین به ایران

بحرین (۱-۰): در دقیقه 11 نیمه اول مسابقه سلمان بازیکن تیم فوتبال بحرین موفق شد از برگشت یک توپ سرگردان به خوبی استفاده کند و با یک شوت روی پای زمینی دروازه باقر محمدی را باز کرد.

فیلم گل دوم بحرین به ایران توسط صالح احمد

فیلم گل اول تیم ملی فوتسال ایران به بحرین

 ایران (۱-۱): علیرضا رضا رفیعی‌پور موفق شد در محوطه جریمه با دخالت به موقع و اثرگذار روی اوتی که با قدرت به او پاس داده شده بود, در دقیقه ۱۱ دروازه بحرین را باز کند و گل تساوی خیلی زود برای ایران ثبت شد.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه سه بر یک افغانستان را شکست داد و تیم ملی بحرین در اولین بازی، نتیجه را دو بر یک به کویت واگذار کرد.

بهروز عظیمی، بازیکن جوان تیم ملی فوتسال به علت تکل خشن روی دروازه بان تیم ملی بحرین که به شکل پاور جلو آمده بود، از سوی داور با کارت زرد جریمه شد

بولت زیر مجموعهتیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۱۷ پنج خطا شد و در صورت اینکه به یک خطای دیگر مرتکب شوند، یک پنالتی نقطه دوم ( فاصله ده متری با دروازه ) به سود آخرین اعلام می‌شود.

بولت زیر مجموعهدر ثانیه‌های پایانی نیمه اول دیدار ایران و بحرین شاگردان وحید شمسایی دومین گل را هم دریافت کردند تا در آستانه شکست در نیمه اول مسابقه قرار داشته باشند.

بولت زیر مجموعهتیم ملی فوتسال به علت خطای عجیب مهدی کریمی، شش خطا شد و از سوی داور پنالتی نقطه دوم به سود بحرین اعلام گردید، که البته این ضربه پنالتی به واکنش خوب باقر محمدی در ثانیه های پایانی نیمه اول به گل تبدیل نشد.

بولت زیر مجموعهترکیب تیم ملی فوتسال ایران با یک تغییر نسبت به ترکیب ابتدایی نیمه نخست، نیمه دوم را آغاز کرد:

باقر محمدی ( دروازه‌بان ) _ محمدرضا سنگ سفیدی ( عقب‌گیر ) مهدی کریمی ( فلنگ راست) علی اصغر حسن‌زاده ( فلنگ چپ) سعید احمدعباسی ( راس )

بولت زیر مجموعهپس از به ثمر رساندن گل تساوی حملات پردامنه شاگردان شمسایی برای ثبت گل سوم و برتری با شدت زیادی ادامه دارد.

بولت زیر مجموعهنکته عجیبی که در تیم ملی فوتسال ایران جلب نظر می‌کند. دقایق به میدان رفتن محمدحسین درخشانی بوده است که در این مسابقه بسیار کم در زمین حاضر شده و مشخص نیست آقای گل فوتسال ایران با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند یا در تاکتیک و برنامه‌های شمسایی در دیدار با بحرین جایی ندارد

بولت زیر مجموعهسرمربی برزیلی تیم ملی فوتسال بحرین در ۳ دقیقه پایانی مسابقه از سیستم پاور پلی برای به تساوی کشاندن مسابقه استفاده می‌کند.

بولت زیر مجموعهسعید احمد عباسی در دقیقه ۳۸ مسابقه به دلیل خطای خشن روی بازیکن بحرین با کارت زرد مواجه شد.

منبع: ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا