اخبار تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت صحت دارد؟

برای بسیاری از دانش آموزان این سوال مطرح شده است که تعطیلی مدارس اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت صحت دارد؟ کدام مدارس استان اصفهان امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت تعطیل است؟

کدام مدارس استان اصفهان امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت تعطیل است؟

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: ادامه بارش ها موجب آب گرفتگی در محورهای جاده ای ورزنه هرند، جاده علویجه، بادرود به ‌کاشان و محورهای جاده ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62701

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا