ورزشی

نتیجه بازی فوتسال تایلند و تاجیکستان در نیمه نهایی

تیم فوتسال تایلند توانست در ضربات پنالتی با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت های آسیا 2024 برسد.

خلاصه بازی تایلند 3 (6) – تاجیکستان 3 (5)

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

نتیجه بازی فوتسال تایلند و تاجیکستان در نیمه نهایی
نتیجه بازی فوتسال تایلند و تاجیکستان در نیمه نهایی

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63024

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا