اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت دستگیری و بازداشت هنگامه قاضیانی چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت دستگیری و بازداشت هنگامه قاضیانی چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

علت اصلی دستگیری و بازداشت هنگامه قاضیانی چیست؟

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون که طی روزهای گذشته با حمایت از آشوبگری‌ و با تهییج و ترغیب جامعه به اغتشاشات دامن زده بود، ساعتی پیش و با حکم قضایی توسط دستگاه امنیتی بازداشت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، ارتباط با رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از دیگر عناوین اتهامی قاضیانی است که منجر به بازداشت وی شده است.

هنگامه‌قاضیانی در پیج و صفحه اینستاگرامش چه گفت؟

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار ویدئویی از خود در خیابان کشف حجاب کرد و نوشت: شاید این آخرین پست من باشد. از این لحظه به بعد، هراتفاقی برایم بیفتد، بدانید که من تا اخرین نفس کنار مردم ایران هستم

به روزرسانی 6 آذر 1401 : هنگامه قاضیانی آزاد شد

هنگامه قاضیانی، بازیگر که هفته پیش بازداشت شده بود ساعاتی پیش، آزاد شد.

بیوگرافی هنگامه‌قاضیانی

هنگامه‌قاضیانی (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران  است. وی در سال ۱۳۸۶  و ۱۳۹۰ برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد..

هنگامه‌قاضیانی فارغ‌التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی (شروع: دانشکده فنی دانشگاه آزاد مشهد – اتمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری) می‌باشد و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا می‌باشد

در جریان اعتراضات و اغتشاشات در ایران، هنگامه قاضیانی با انتشار پستی در اینستاگرام با برداشتن حجاب اجباری عنوان کرد «تا آخرین نفس کنار مردم ایران هستم».  

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6432

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا