اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت سید فرشید موسوی در آمل چه بود؟ + ویدئو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت سید فرشید موسوی در آمل چه بود؟ + ویدئو مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

سید رحمت موسوی پدر مرحوم سید فرشید، علت اصلی فوت پسرش را در ویدئویی منتشر کرد و گفت: از انتشار اخبار جعلی از سوی کانال ها و شبکه های معاند و ارتباط دادن من و فرزندم با حوادث و اغتشاشات اخیر گلایه دارم.

سید رحمت موسوی پدر مرحوم سید فرشید روز دوشنبه در گفت و گویی بیان کرد: پسرم سید فرشید به دلیل مسمومیت غذایی بیمار و به اورژانس بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان این که پسرم پس از احیا در اورژانس بیمارستان به بخش آی سی یو منتقل شد، ادامه داد: فرشید عزیزم مدتی در این بخش بیمارستان بستری بود ولی به دلیل نارسایی ریوی که از قبل داشته، به دلیل تنگی نفس و فشار زیاد به رغم این که بهترین پزشکان را داشت اما چون خودش ضعیف شده بود ، فوت کرد.

وی تصریح کرد: هیچ قانونی و فشاری بر ما نبود و من از رسانه ها معاند و فضای مجازی شاکی هستم که چرا اسم ما را در این مسایل ربط دادند، من و پسرم مرحومم کاری با این مسایل نداشته و نداریم.

در پی فوت جوانی به نام سید فرشید موسوی اهل و ساکن شهرستان آمل به علت مسمومیت غذایی در شهرستان آمل ، برخی شبکه های اجتماعی معاندان نظام با انتشار تصویر آن مرحوم ، مرگ وی را به اغتشاشات و حوادث اخیر نسبت دادند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6551

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا