اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت حسین زرینجویی هنرمند طنز استان لرستان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت حسین زرینجویی هنرمند طنز استان لرستان چه بود؟  مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت حسین زرینجویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی

جسد حسین زرینجویی بلاگر و طنزپرداز لرستانی امروز در منزل پدری‌اش در خرم‌آباد کشف شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، این طنزپرداز در اغتشاشات اخیر حاضر به همکاری با برخی دیگر از بلاگرهایی که با جریان ضدانقلاب همراه شده بودند نشد و با اینکه بارها از سوی آنها مورد فحاشی، تهمت و تهدید قرار گرفت و فشار زیادی به این هنرمند لرستانی وارد کردند اما وفادار به مردم و وطنش ماند و به هیچ وجه حاضر به همکاری با آنها برای تحریک و تهییج مردم برای ایجاد آشوب نشد.

در اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند که با تلاش زیاد دوباره این صفحه برگردانده شد.

زرینجویی شب گذشته تصویر خود را با متن «اینم آخرین خنده من» منتشر کرده بود.

یادبود شادروان حسین زرینجویی

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و همچنین ختم قرآن مجازی برای آن مرحوم مغفور از لینک زیر وارد شوید:

https://iporse.ir/6219361

گزارشی از مراسم تشییع حسین زرینجویی در خرم‌آباد

‌مراسم تشییع و تدفین پیکر حسین زرین‌جویی با حضور اهالی هنر، خانواده این هنرمند و مردم لرستان برگزار شد. ‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حوالی ظهر روز سه شنبه یکم آذرماه بود که خبر درگذشت جوان هنرمند لرستانی ” حسین زرینجویی” جامعه هنری و مردم لرستان را در شوک فرو برد؛ اکثر مردم لرستان و فعالین هنری و رسانه ای و فعالان فضای مجازی ” حسین زرینجویی” را به نام هنرمندی وطن‌دوست، مردمی، ارزشی و پیگیر کمک به محرومان و نیازمندان می‌شناختند و هنوز هم خاطره کمک‌‌های وی در سیلاب پلدختر در اذهان مردم این دیار ماندگار است.

در اغتشاشات اخیر عوامل ضدانقلاب و عناصر ضدایرانی وابسته به منافقین، به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند.

این طنزپرداز لرستانی به دلیل شرکت نکردن در اغتشاشات و همکاری نکردن با برخی سلبریتی‌ها و عناصر ضدایرانی، بارها تهدید شده و تحت فشارهای روانی بود و مورد فحاشی، تهمت و تهدید از جانب آنها قرار می‌گرفت و این اواخر فشارهای روحی زیادی را تحمل می‌کرد اما او همچنان وفادار به مردم و وطنش باقی ماند و به هیچ وجه حاضر به همکاری با آنها برای تحریک و تهییج مردم برای ایجاد آشوب نشد.

با این حال روز گذشته رسانه‌های ضدانقلاب با دروغ‌پردازی سعی کردند از فوت این هنرمند ارزشی لرستان سوءاستفاده کنند که با پاسخ قاطع خانواده و دوستان وی همراه شد و همچنین انتشار آخرین تماس‌ها و فیلم‌های این هنرمند مردمی و اعلام برائت از اغتشاشگران و اعلام وفاداری به انقلاب و ایستادگی در مقابل تهدیدات مزدوران منافقین ، سیلی محکمی به دهان ضد انقلاب زده شد.

خانواده “حسین زرینجویی” نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند همواره فرزندشان دوستدار انقلاب و مردم بوده و راه فرزندشان از اغتشاشات جدا بوده و تهدیدها و فشارهای وارده از سوی عناصر مجازی از عوامل مهم درگذشت فرزندشان بوده است.

امروز ابتدا ساعت 13:30 مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید با حضور اهالی فرهنگ و هنر و خانواده وی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با نوای اندوهگین «چمرونه» برگزار شد.

پس از آن، ساعت 14 پیکر این هنرمند برای تشییع و خاکسپاری به آرامستان سراب یاس خرم‌آباد منتقل شد و با حضور گسترده مردم لرستان که از ساعت‌ها قبل منتظر بودند تشییع و به خاک سپرده شد؛ مردمی که با عزاداری داغدار این هنرمند ارزشی لرستان بودند.

در اواخر این مراسم تعدادی محدود از عناصری که به دنبال ایجاد حاشیه و آشوب در مراسم بودند و از روز گذشته با فراخوان‌های ضدانقلاب قصد به حاشیه کشیدن این مراسم باشکوه را داشتند چند شعار ساختارشکنانه دادند و سنگ‌اندازی کردند که با پاسخ قاطع مردمی روبه‌رو شد و موفق نشدند این مراسم را به آشوب بکشانند.

در پی سنگ‌اندازی این تعداد محدود، سر یکی از عموهای مرحوم زرینجویی و یک کودک 10 ساله شکست.

جزئیاتی از فوت طنزپرداز لرستانی

سردار یحیی‌ الهی فرمانده انتظامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تأیید خبر فوت این طنزپرداز استان لرستان اظهار داشت: ساعت 12:24  ‌امروز طی تماس تلفنی با مرکز 110 خبر فوت این جوان اعلام شد که مأموران پلیس بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: پس از حضور مأموران نیروی انتظامی در محل، جسد متعلق به حسین زرین‌جویی از طنزپردازان استان لرستان در طبقه دوم منزل پدری را مشاهده کردند.

احتمال خودکشی حسین زرین جویی طنز پرداز لرستانی

دادستان مرکز استان لرستان اعلام کرد که حسین زرین جویی طنز پرداز لرستانی در آخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون «آخرین لبخند من» منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.

داریوش شاهونوند دادستان مرکز استان لرستان در گفت وگو با میزان در رابطه با جزییات فوت حسین زرین جویی از طنز پردازان استان لرستان اظهار کرد: طبق اعلام خانواده متوفی، این فرد روز گذشته برای خواب به طبقه دوم منزل رفته که بعد از گذشته چند ساعت متوجه فوت وی می شوند.

دادستان مرکز استان لرستان،بیان کرد: این فرد در آخرین استوری در صفحه شخصی خود متنی با مضمون «آخرین لبخند من» منتشر کرده است که شواهد احتمال خودکشی وی را تقویت می کند.

وی افزود: جسد این فرد فردا برای تشخیص علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل می‌شود.

توییت امیرامیدنژاد

توییت امیرامیدوارنژاد

آخرین پست اینستاگرام مرحوم حسین زرین جویی

آخرین پست اینستاگرام مرحوم حسین زرین جویی

آدرس و نشانی پیج و صفحه اینستاگرام حسین زرین‌جویی

https://www.instagram.com/hossein_zarinjoei/

سفرت به سوی سماوات به خیر نازنین استادِ یگانه، و مقدمت بر ساکنانِ سراپردهٔ قدس مبارک، و نوا و نغمه ات تا ابد در زمینِ انسان ها جاری و سُرایان باد. روحت شاد و یادت گرامی باد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6710

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا