اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت یزدان قجری لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت یزدان قجری لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

دلیل فوت و درگذشت یزدان قجری

«یزدان قجری» لوکوموتیوران قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ مورد حمله چند اغتشاشگر قرار گرفته بود بر اثر شدت سوختگی به فیض شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ساعت ۱۳ و ۵۴ دقیقه ۲۵ آبان ماه، ۲ نفر از لوکوموتیورانان قطار باری راه‌آهن مبارکه اصفهان که اصالتاً بروجنی هستند در حین حرکت قطار در منطقه پل راه‌آهن نصیرآباد مورد حمله اغتشاشگران قرار می‌گیرند و اغتشاشگران با پرتاب یک کوکتل مولوتف به سمت کابین قطار اقدام به ترور کور این کارگران می‌کنند.

این ۲ نفر پس از آتش گرفتن کابین به همراه کمک خود از کابین خارج می‌شوند اما در نهایت یزدان قجری با سوختگی ۹۰ درصدی پس از ۳ روز در بیمارستان محمد رسول الله(ص) مبارکه به دلیل شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

زمان و ساعت و تاریخ تشییع و تدفین مرحوم

شهید خدمت «یزدان قجری»
شهید خدمت «یزدان قجری»

مدیرکل بنیاد استان چهارمحال وبختیاری گفت: پیکر شهید خدمت «یزدان قجری» از شهدای آتش‌سوزی لوکوموتیو محور مبارکه اصفهان روز پنج‌شنبه 3 آذرماه 1401 در بروجن تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پیکر شهید خدمت «یزدان قجری» از شهدای آتش‌سوزی لوکوموتیو محور مبارکه اصفهان روز پنج‌شنبه ۳ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ صبح از حسینیه ثارالله (سپاه قدیم) به سمت روضه الشهدای بروجن تشییع می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان گفت: یزدان قجری فرزند محمدقلی راننده لوکوموتیو باربری بود که در 25 آبان 1401 در حادثه اغتشاشات و آتش‌سوزی لوکوموتیو دچار حادثه سوختگی شدید شد و به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان مبارکه منتقل شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان و علیرغم تلاش‌های کادر درمان، متأسفانه به علت سوختگی شدید جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

عسگری ادامه داد: پس از پیگیری‌های مجوز دفن این عزیز به‌عنوان «شهید خدمت» در گلزار شهدای بروجن اخذ شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد میثاق جاویدان در استانداری استان مقرر شد پیکر پاک و مطهر این شهید گران‌قدر روز پنج‌شنبه 3 آذرماه 1401 در شهر بروجن برگزار گردد.

مدیرکل بنیاد استان در پایان ضمن تبریک و تسلیت این شهید به مردم استان خصوصاً خانواده معزز این شهید، از مردم همیشه درصحنه استان خصوصاً مردم شهیدپرور شهرستان بروجن دعوت کرد تا مراسم پرشور این شهید گران‌قدر شرکت نمایند.

یادبود شادروان شهید خدمت یزدان قجری

جهت ارسال فاتحه به صورت مجازی و همچنین ختم قرآن و صلوات و … برای مرحوم مغفور شادروان یزدان‌قجری لطفا از لینک زیر وارد شوید:

https://iporse.ir/6219375

روحش شاد و یادش گرامی باد. خداوند رحمتش کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=6716

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. انشالله شاهد سوختن علی کریمی و مصی خرابه و کلیه سران اغتشاشات در اتش توی همین دنیا باشیم. خدا لعنتشون کنه کث… افتهارو. انشالله عزیزانتون توی اتش زنده زنده به درک واصل بشن

  2. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    روحشون شاد😭🖤🇮🇷🌷
    ان شاء الله شفيع ما تو قیامت باشن🤲🤲

دکمه بازگشت به بالا