اخبار هنرمنداناخبار مهم و فوری

آیا در قسمت اول پدرخوانده ۲ برای حذف نقش جک یا همشهری کین اشتباه شده است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا در قسمت اول پدرخوانده ۲ برای حذف نقش جک یا همشهری کین اشتباه شده است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا گرداننده پدرخوانده به اشتباه نقش جک یا همشهری کین را حذف کرده است؟

بسیاری از علاقه‌مندان و بینندگان فصل دوم رئالیتی شوی پدرخوانده بعد از دیدن قسمت اول این مجموعه نسبت به اشتباه فاحش کامبیز دیرباز گرداننده این گیم شوی اعتراضاتی داشته اند.

آن‌ها معتقد بودند که در شب اول، مجید واشقانی از پدرخوانده گروه مافیا درخواست داشته است که از حس ششم برای سلاخی آرمین رحیمیان یکی از شرکت کنندگان قسمت اول را حذف کند.

واشقانی معتقد بود که آرمین نقش جک اسپارو را دارد و با استفاده از حس ششم سلاخی شود. ولی الیکا عبدالرزاقی که به عنوان پدرخوانده نقش داشت با گفتن همشهری کین به جای جک به گرداننده می خواهد او را حذف کند.

حالا بعضی از مخاطبین اعتقاد دارند که الیکا عبدالرزاقی نیز همان نقش جک اسپارو را به زبان آورده است و گرداننده به اشتباه همشهری کین را در روز اول سلاخی می کند!

فیلم صحبت های الیکا عبدالرزاقی مبنی بر اینکه تمام این صحبت ها شایعه بوده است را با هم می بینیم:

ممنون که اینقدر متعصبانه پدرخوانده تماشا میکنید اما بدانید و آگاه باشید که کامبیز دیرباز آنقدر دلسوزانه و عادلانه بازی رو مدیریت میکنن که امکان نداره خطایی اینچنین بکنن ،خیالتون راحت عزیزان دل

سلام خدمت همه عزیزان و بینندگان پر و پاقرص برنامه پدرخوانده
یک سوءتفاهم به وجود آمده است که خیلی از عزیزان احساس کرده‌اند گرداننده بازی در این قسمت دچار اشتباه شده است.
در شبی که بنده و جناب آقای واشقانی مافیا بودیم، ایشان پیشنهاد داده‌اند که آقای آرمین رحیمیان جک اسپارو و من چون پدرخوانده بودم پیشنهاد همشهری کین را دادم و گرداننده در اینگونه مواقع فقط به دهان پدرخوانده نگاه می کند و هیچگونه اشتباهی صورت نگرفته است.
خواستم که این را اطلاع رسانی بکنم . مخلصم

شما می توانید قسمت اول فصل دوم پدرخوانده را از لینک زیر به طور قانونی دانلود و تماشا نمایید:

لینک دانلود قسمت ۱سریال پدرخوانده فصل ۲  همه کیفیت ها

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37011

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام من بارها این قسمت را نگاه کردم و به من نچسبید چون اشتباه تابلویی رخ داد …چه دلیلی داره که اقای واشقانی میگه جک بعد الیکا میگه همشهری کین ..اصلا اینطور نبود و هر دو جک اعلام کردند اما به اشتباه همشهری کین اول بازی بیرون رفت و کلا سرنوشت بازی تغییر کرد .

    1
    1
  2. من قبول دارم که آقای واشقانی پلیر خیلی خوبیه، ولی بیشتر ازاون بازی روانی رو بلده، میدونست نمیتونه آقای نیکخواه و امین میری رو شتشوی مغزی بده، رفت سمت هدیه بازوند، ولی خدایی خانوم بازوندم نباید میترسید، بازیه دیگه یا میبری یا میبازی، اما چیزی که موجب باخت میشه ترس از باخته، و همینم موجب شد خانم بازوند ببازه، وگرنه که هزارتا فکت وجود داشت که میگفت واشقانی و نیما مافیان

    4
    2
  3. خانم الیکا لطفا به شعور مخاطبین توهین نکنید بخاطر یه بازی
    پرواضح بود که گفتین جک
    اونم تابلو
    بیخیال

    7
    6
    1. چقد با وقاحت دروغ میگن. دوستان عزیز لبخوانی یک نکته مهم داره و اینه ک یکسری کلمات با هر پیش‌فرضی ک تو ذهنت باشه لبخونی میشه. چون آقای دیرباز نقش آرمین میدونست کین هست‌ فریب مغز گریبانش گرفت. کافیه امتحان کنید و ببینید اگه بگید گفته جک جک لبخوانی میکنید و همینطور کین. اما من رو اینموضوع دقت کردم. ادای کلمه کین اصلا نیازی نیست شما دندوناتونو رو هم بزارید و جدا کنید چون دندان زمانی رو هم گذاشته میشه ک حرف ج رو بخواین ادا کنید. اگر بخواهید با دندان روی هم کین ادا کنید به هیچ وجه دیگه دهان از هم باز نمیشه در حالیکه دهان خانم الیکا باز شد بدون اینکه در انتها دهانشون و زبونشون بسمت سقف دهان حرکت کنه. ضمنا بازی اینقدر حساس هست که تو اون موقعیت نو حس ششم نگی کین و میگی همشهری کین یعنی خود شخص بیشتر نگران اشتباه برداشت کردن گرداننده هست.
      کاش ی راهی بود ک این دروغ واضحو بصورت ایشون پرت میکردم

      6
      1
  4. سلام
    خسته نباشید میگم خدمت تمام عوامل و بازیگران فصل دو پدرخوانده
    صد درصد ،که نه هزار درصد مطمئنم کامبیز اشتباه کرد و هم مجید هم الیکا گفتن جک،، اصلا خانم الیکا مگه ممکنه مجید بهش بگه که حس ششم آرمین جکه،بعد خودش رو حرف اون یه چیز دیگه بگه ،یجورایی هرچی مجید میگفت اون فقط تایید می‌کرد پس امکان نداره
    مجید واضح داره میگه آرمین جکه بعد الیکا خانم از خودش بیاد بگه نه من فک میکنم همشهری کین هست؟!
    آخه آقای کامبیز کسی که بخواد هم شهری کین رو تلفظ بکنه باید کامل نقش رو بگه نه اینکه شما فک کنی میگه “کین”.
    پر واضح الیکا میگه جک و کامبیز اشتباه میکنه!
    و بازی خراب میشه.
    .آقای مجید واشقانی واقعا بازیگر و مافیای عالی هستن،با وجود اینکه از اول و در طول بازی همه ،همه تلاششون رو کردن مافیا بودنشون رو ثابت کنن حتی فک میکنم شهر خویی هم بودن،صحبت های عمو رضا دقیق بود خانم قناعت غیر از استرسی که داشت تو روزهای بعد خوب صحبت میکرد،شهر گردن گیر نداشت تا برای مجید رای جمع کنند
    آخه چرا خانم بازوند همه چیزو خراب کرد اینقدر استرس بالا بود که نفهمید نیما کارت افشای هویت کشیده،عمو رضا هم گیج بود و خسته شده بود و نفهمید مجید داره مافیا بودن نیما که کارت کشیده و سفید بودن دکتر که شات شب بوده رو برعکس نتیجه گیری میکنه!

    8
    5
  5. اولاً که قطعاً کامبیز دیرباز اشتباه فهمید و کین رو حذف کرد ، حتی خود الیکا هم گفت جک ، حالا اگه الیکا ماست مالی نکنه که برد خودشون زیر سئوال میره ( اینجا باید عوامل پشت صحنه تو گوش کامبیز می گفتن که داره میگه جک ) حتی چون فکر کردن جک رو دادن بیرون مجید در مورد جک صحبت کرد .
    من فقط یه چیز رو نفهمیدم ، مگه معین مجید واشقانی رو نزد !؟ مجید هم که ماتادور بود ، چرا معین کیک شد !!!؟؟؟
    کلاً این قسمت با اشتباه فاحش اول کار کامبیز دیر باز ، بازی اصلاً بهم نچسبید و دوست ش نداشتم .
    خانم هدیه هم اسیر ترس از باخت به مجید شد و تمام فکت های قبل رو گذاشت کنار ، در واقع ایشون پلیر خیلی ضعیفی نبود ولی در شب بد بازی مجید واشقانی ، به حرفه ایی گری مجید باخت .
    و کلاً اینکه فضا خوب بود ، هر چند فصل اول بهتر بود ولی لباس ها اصلاً جالب نبود .
    انشاالله آقای ابوطالب برای قسمت های بعد فکری بکنند که این اشتباه فاحش از سوی گرداننده رخ نده .

    9
    1
    1. بنظر من نقش جك بايد حذف شود چون مافيا يك بازي گروهيه و در اين بازي دوطرف زحمت ميكشن نبايد جك كه انفرادي و تقريبا با شانس كار ميكنه برنده بشه براي بيننده جذاب نخواهد بود

      6
      2
دکمه بازگشت به بالا