گوناگون

دانلود کلیپ و فیلم رقص کیان پیرفلک در مجلس عروسی ایذه

در بهت و تعجب درگذشت یک کودک معصوم کیان پیرفلک پسری که بیشتر از 9 سال نداشت و اهل ایذه خورستان بود که ناگهان فیلم و کلیپ رقص کیان همه را شوکه کرد. این بچه ۹ ساله که در حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید

در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی مثل روبیکا و اینستاگرام کلیپی از رقص کیان پیرفلک منتشر شده است که بسیار برای علاقه مندان و همه کاربران مورد توجه و شادی قرار گرفته است. که به این فیلم ۱۰ ثانیه واکنش عجیبی داده اند.

کیان پیرفلک کودک شیرین زبانی که آرزو داشت مخترع رباتیک شود و ویدئوهایی از آن مرحوم منتشر شده بود و مورد استقبال کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است اما متاسفانه عمرش به این دنیا قد نداد و در یک حادثه حمله تروریستی به فیض شهادت نایل گشت

بسیاری از چهره های سرشناس و سلبریتی و بازیگران و هنرمندان کشورمان به فوت او واکنش نشان دادند و برخی ها مرگ وی را بر گردن اغتشاشگران و برخی دیگر مرگ مشکوک می دانستند.

تروریست‌هایی که ظاهراً برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کنند و حتی دست به کشتار کودکان می‌زنند، این بار در شهرستان ایذه علاوه بر شهید کردن سایر مردم، یک کودک ۹ ساله به نام «کیان پیرفلک» ۹ ساله را شهید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا