ورزشی

ازدواج رامین رضاییان از شایعه تا واقعیت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ازدواج رامین رضاییان از شایعه تا واقعیت مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

در چند روز گذشته عکس هایی از رامین رضاییان با یک خانم غریبه و ناشناس منتشر شده است که حدس زده می شود همسر وی باشد.

رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است. رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس را دارد. رامین رضاییان در حال حاضر در تیم فوتبال الشحانیه قطر بازی می‌کند.

رامین رضاییان در بازی روز گذشته تیم ملی ایران زننده گل به تیم ولز بود .بعد از بازی حواشی زیادی برای رامین رضاییان در فضای مجازی به راه افتاده است .

چکیده ای از بیوگرافی رامین رضاییان

نام :رامین

نام خانوادگی :رضاییان

تاریخ تولد :27 اسفند 1369

محل تولد :ساری

پست :دفاع راست

باشگاه سابق :پرسپولیس

شماره پیراهن :27

تاهل :مجرد

شماره پیراهن تیم ملی :23

یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال ۹۵ بود که پس از پایان لیگ پانزدهم و به پشتوانه حضور در ترکیب اصلی تیم ملی جواب تلفن هیچ‌کس را نداد و راهی ریزاسپور ترکیه شد.

پرسپولیسی‌ها گناه بردن طارمی را هم گردن او انداختند و با یک پست اینستاگرامی علی کریمی، به عنوان الگویی که رامین رضاییان همیشه به او ارادت می‌ورزید، ناگهان ۵۰۰هزار فالوئر از دست داد و سایرین را هم به خاطر اهانت‌هایشان مجبور شد بلاک کند!رامین رضاییان با همان شگفتی که رفته بود، برگشت. ابتدا پدرش را با خود به باشگاه برد و بعد ویدئویی از پشیمانی‌اش پر کرد و سرانجام باشگاه با وجود مخالفت برانکو نام انصاری را از لیست خارج و او را برگرداند تا با نشستن روی نیمکت، حاشیه‌ای دیگر برای صدرنشین لیگ شانزدهم درست کند!

اخیرا عکس هایی از رامین رضاییان با یک زن ناشناس منتشر شده است که گمان می‌رود همسر وی باشد. آیا ازدواج رامین رضاییان صحت دارد یا شایعه است؟

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=7515

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا