اخبار روزاخبار مهم و فوری

لحظه دستگیری سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره لحظه دستگیری سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال با هوشیاری و تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در خوی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: با اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان خوی، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران‌اینترنشنال در این شهرستان دستگیر شده است.

در ادامه این اطلاعیه اضافه شده است: در پی ناآرامی رخداده در سطح شهرستان، عامل اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال که با صدور فراخوان های متعدد در فضای مجازی و تحریک سایرین به اقدامات ضد امنیتی، قصد انجام خرابکاری و خدشه دار کردن امنیت عمومی شهرستان را داشت، طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، دستگیر شد.

پیش از این هم  الهام افکاری یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شده بود

خوی ، از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. مردم خوی به زبان‌ ترکی آذربایجانی سخن می گویند.  جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود  که با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر می‌باشد[  و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته‌است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا