اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوریویدئو

این بار آهنگ او او او صادق بوقی در نیسان آبی غوغا کرد

در قسمت ۴ فصل دوم سریال نیسان آبی شاهد بودیم که آهنگ ترند شده این روزهای فضای مجازی که صادق بوقی با آن رقصیده بود، از این سریال پخش شد.

کلیپی از پخش شدن آهنگی با صدای صادق بوقی در سریال نیسان آبی

طی چند روز گذشته ویدئویی به عنوان رقص در بازار ماهی فروشان گیلان به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد. صادق بوقی پیرمردی است که در این ویدئو آواز می خواند و می رقصید.

صادق بنا متجدد ملقب به صادق بوقی متولد سال ۱۳۳۲ در رشت است. وی در گذشته سالها به عنوان بوقچی، لیدر و تبلیغاتچی کنار در کنار تیم های فوتبال شمالی فعالیت می کرد و به همین دلیل به او لقب «صادق بوقی» داده‌‎اند. او پس از بازنشستگی به شغل ماهی فروشی مشغول شد. هم اکنون هم تاکسی دارد و البته در اوقات بیکاری سری به دوستان ماهی فروش خود در بازار رشت می‌زند.
صادق بوقی از سال ۱۳۹۹ شروع به رقصیدن و آوازخوانی در بازار رشت کرد. ویدیوهای رقص و آوازخوانی او در فضای مجازی منتشر شد و به شهرت او افزود.

صادق بوقی چهره ای اینستاگرامی است. او ویدئوهایی کوتاه از ترانه خوانی و رقص خود را در بازار رشت به همراه عده ای از کسبه و رهگذران منتشر می کرد.

سریال نیسان آبی به کارگردانی سید مسعود اطیابی از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

اگر هنوز موفق به دیدن قسمت ۴ سریال نیسان آبی۲ نشده اید، می توانید از لینک زیر به طور قانونی دانلود و تماشا کنید

لینک دانلود قسمت ۴ فصل ۲ نیسان آبی – کلیک کنید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=48522

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا