ورزشی

علت فوت علی محمدزاده پیشکسوت بسکتبال ایران چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت علی محمدزاده پیشکسوت بسکتبال ایران چیست؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

جزئیات فوت مرحوم علی محمدزاده

علی محمدزاده از عاشق‌ترین کسانی که من در بسکتبال می‌شناختم از بین ما رفت. مربی خوش اخلاق و با مرام روزهایی که من و همنسلان دهه‌ی پنجاهی، در تیم‌های نوجوانان و جوانان بازی می‌کردیم و نامش همیشه حال و هوای خوب خاطرات آن سال‌ها را برای ما تداعی می‌کرد.

بدون آنکه یادآوری کنم محمدزاده بعد از مرگ پسرش چه رنجی کشید و در سال‌های پایانی عمرش با درد زیست، اما هیچ‌گاه محفل دوستان و خاطرات تلخ و شیرین بسکتبال را فراموش نکرد. همانگونه که دوستانش هرگز «علی آقا» را فراموش نکردند.

بازیکن و مربی بسکتبال در تیم‌های باشگاهی و یک دوره مربی تیم ایران در مسابقه‌های ۱۹۹۲ بسکتبال جوانان آسیا.

سازنده دستگاه بسکتبال و خط کشی زمین‌های آسفالت و سالن‌ها و … تا جایی که تاریخ و لحظات را به یاد می‌آورم، علی محمدزاده همیشه در بسکتبال بود.
محمدزاده هرگز نخواست درد و رنج و تنهایی سال‌های پس از داغ فرزند را به روی خودش بیاورد. گذشت زمان باعث فراموش شدنش نشد اما غم و ناراحتی «علی آقا» را می‌شد در چهره‌اش پیدا کرد. زیر بار خاطرات سنگین‌تر از آرزوها و رویای نیمه‌تمام فرزند کمرش خم شد. «نا»ی راه رفتن نداشت اما خاطراتش را برای ما گذاشت و رفت…

زمان و ساعت مراسم تشییع

 امروز (سه شنبه) ساعت ۱۰ صبح بهشت زهرا – سالن عروجیان.

قطعه ۳۰۸… خانه ابدی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=7738

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا