اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا خبر تعطیلی روز چهارشنبه 9 آذر 1401 صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا خبر تعطیلی روز چهارشنبه 9 آذر 1401 صحت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

به علت باخت ایران به آمریکا روز چهارشنبه اداره ها و بانک ها و همه مراکز شغلی و دانشگاه ها و … باز هستند و تعطیل نیست. به غیر از مدارسی که تعطیلی آن ها در پایین نوشته شده است.

https://baghestannews.ir/hotnews/%d8%b4%d9%88%d8%ae%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7/

مدارس ابتدایی تهران و کرج روز چهارشنبه 9آذر 1401 تعطیل شد

بنابر اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوا مقطع دبستان شهرهای استان های تهران (به جز پردیس، دماوند، فیروزکوه  ) و شهرهای استان البرز روز چهارشنبه ۹آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی (غیرحضوری) برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا روز سه شنبه برگزار شد و بر اساس مصوبات این کارگروه، چهارشنبه ۹ آذر در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

براساس این گزارش، انجام ورزش در فضاهای باز روز پنجشنبه 10 آذر هم ممنوع اعلام شده است. از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدارس اصفهان و هشت شهر این استان فردا چهارشنبه نهم آذر غیرحضوری شد

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس اصفهان و ۸ شهر استان به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر به ایسنا گفت: با توجه به پیش بینی سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان مدارس و مهدهای کودک اصفهان و ۸ شهر دیگر غیرحضوری خواهد بود.

وی گفت: تمام مدارس دوره‌های ابتدایی، پیش دبستانی و مهدرهای کودک مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان فردا تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین از تعطیلی مدارس و مهدهای کودک در شهرستان‌های فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، بخش مرکزی شاهین شهر، بخش مرکزی نجف‌آباد و بخش‌های مرکزی لنجان و فولادشهر خبر داد.

درخواست نمایندگان مجلس از رئیسی برای تعطیلی چهارشنبه

جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار تعطیلی روز چهارشنبه در صورت صعود تیم ملی فوتبال از مرحله گروهی شدند.

 جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خواستار تعطیلی روز چهارشنبه در صورت صعود تیم ملی فوتبال از مرحله گروهی جام جهانی قطر شدند.

متن نامه نمایندگان به رئیسی به‌شرح ذیل است:

محضر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
حضرت حجت الاسلام دکتر رئیسی
سلام علیکم؛

احتراماً نظر به ضرورت تقویت روحیه وحدت ملی و نشاط و شادابی در میان مردم و با توجه به حساسیت بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با آمریکا در روز جاری و چنانچه نتیجه این بازی منجر به پیروزی و صعود تاریخی تیم کشورمان به مرحله حذفی جام جهانی گردید و با توجه به اینکه پایان بازی مقارن با ساعات بامدادی روز چهارشنبه خواهد بود، پیشنهاد می‌شود حضرتعالی در صورت تحقق این مهم روز چهارشنبه را به‌مناسبت جشن ملی صعود تعطیل عمومی اعلام کنید تا فرصت نشاط و شادابی ملی و تقویت وحدت ملی فراهم گردد، البته مجلس کماکان به فعالیت خویش ادامه خواهد داد.

پاسخ سخنگوی دولت به پیشنهاد تعطیلی سراسری فردا چهارشنبه

پاسخ سخنگوی دولت به پیشنهاد تعطیلی فردا در صورت برد امشب تیم ملی فوتبال در برابر آمریکا: دعا کنید تیم ملی ببرد، همه‌مان برد خواهیم داشت

جزئیات تعطیلی روز چهارشنبه 9 آذر 1401

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از پیشنهاد تعطیلی فردا چهارشنبه نهم آذر 1401 در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا خبر داد.

 مهدی پیرهادی در جریان صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی به هیات دولت گفت: پیشنهاد می‌کنیم در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بازی در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود پیشنهاد می‌شود در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

پیرهادی در ادامه در تذکری اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی به نسل جوان منعکس نشده است، لذا پیشنهاد ما این است که با محوریت موضوعات شهری این دستاوردها به نسل جوان ارائه شود.

صدا و سیما گزارش‌هایی تهیه می‌کند اما تناسبی با اقداماتی که در شهر انجام می‌شود وجود ندارد لذا اهتمام جدی‌تری در مورد مسائل مختلف شهر باید رخ دهد.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری شنبه‌های امید و افتخار اشاره کرد و افزود: در این شنبه‌ها اقدامات خوبی صورت می‌گیرد و چندی پیش چند بوستان در مناطق جنوبی شهر مورد بهره برداری قرار گرفت

این اقدام تاکنون سابقه‌ای در این حوزه وجود نداشته اما صداوسیما اطلاع‌رسانی در این حوزه نداشت لذا درخواست می‌شود اهتمام ویژه‌ای نسبت به انعکاس اخبار این اقدامات داشته باشد.

حال باید دید که اصلا ایران می تواند به دور بعدی مسابقات جام جهانی 2022 قطر صعود کند یا این طلسم و حسرت ادامه دارد..

برای اطلاع یافتن از خبر تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 9 آذر 1401 به لینک زیر مراجعه نمایید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. یعنی دست به دعا برداریم و آرزوی شکست آمریکا رو بکنیم لااقل مسئولین یه کمی دلشون بسوزه و فردا رو تعطیل کنند.

    الهی آمین

دکمه بازگشت به بالا