اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت فوت و شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) زابل چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت و شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علت شهادت شهید احمد صالحی در زابل

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای از شهادت احمدصالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در زابل خبر داد.

شهید صالحی روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علت فوت و شهادت احمد صالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) زابل چه بود؟
علت فوت و شهادت احمدصالحی از سربازان گمنام امام زمان(عج) زابل چه بود؟

مراسم تشییع و تدفین شهید احمد صالحی

مراسم بدرقه و وداع با پیکر پاک این شهید عظیم‌‌الشان که در حین ماموریت به شهادت رسیده ساعت 14 فردا پنجشنبه 9 آذر 1401 در میدان امام حسین علیه السلام تا گلزار شهدای زاهدان برگزار خواهد شد. سپس به زادگاهش شهر ساری در استان مازندران منتقل می‌شود.

پیام فرمانده سپاه کربلا در پی شهادت «احمد صالحی»

 سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا به مناسبت شهادت بسیجی جهادگر شهید «احمد صالحی» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ» (سوره بقره، آیه ۱۵۴)

شهادت بسیجی مدافع امنیت شهید «احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات را به مردم شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران و شهرستان ساری و خانواده معزز شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید صالحی روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جهادگر بسیجی دهه هفتادی که عضو گروه جهادی شهید امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، برای دفاع از مرز‌های کشور و مقابله با اشرار، جان خویش را نثار امنیت مردم و ایران اسلامی کرد.

اینجانب علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای شهید عزیز و صبر زینبی را برای خانواده و بازماندگان آن شهید بزرگوار از خدای متعال مسئلت دارم.

پیام فرمانده سپاه کربلا در پی شهادت «احمد صالحی»
پیام فرمانده سپاه کربلا در پی شهادت «احمد صالحی»

یادبود شادروان احمدصالحی

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود شهید احمدصالحی از لینک زیر دیدن بفرمایید. لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید.

https://iporse.ir/6219686

شهید کسی است که در میدان جنگ و در خدمت امام یا نائب او کشته شود و هرکس در زمان امام زمان (عج) در حفظ اسلام کشته شود، یقیناً به او ملحق خواهد شد، شهادت عبارت است از نبوغ درخشان حیات در کمال هشیاری و آزادی.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=8011

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫12 دیدگاه ها

  1. شهیدان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی میخورند شهادتت مبارک شهید بزرگوار احمد صالحی

  2. خدایا به خون‌های شهدای امنیت قسمت میدهیم ، امنیت رو به کشور اسلامی وکشور امام زمان عج برگردان. ایرانیها را به حقانیت اسلام رهنمون فرما. بچه های مسلمان را به اسلام و مسلمین بر گردان شر دشمنان را از سر ایران اسلامی. و منطقه کوتاه. فرما سرشان را به. خودشان. برگردان .بروح شهدا صلوات

    9
    3
  3. روح این شهید والامقام شاد و از خداوند متعال میخواهیم به خانواده معزز و بزرگوارشان صبر عظیم عنایت فرمائید

    13
  4. شهدا مایه افتخار اسلام و ایران هستند
    هر شهیدی عزم ما مردم ایران برای ادامه دادن راه آنان راسخ تر میکند

    10
    1
  5. خدایا به کشورمان امنیت بده و شر تکفیری ها و تجزیه طلب ها و داعشی ها و سلطنت طلب ها و منافقین وطنی و جاهلین وطن فروش رو از سر ممکلت قطع کن . خدایا نزار جوان های ما اینگونه به دست نامردان پرپر بشن . لعنت الله علی الکافرین

    13
  6. سلام و… بازهم در باغ شهادت باز باز است. خوشا به سعادت شهدایی همچون احمد صالحی که خوب دیده بانی کردند و مسیر آسمانی را پیدا کردند، پیمودند و زود ازاین دنیای فانی به مقصد باقی رفتند. امید شفاعت از آن آسمانی ها در روز محشر داریم.

    11
    1. باسلام روحش شاد ویادش پرازراهروباد امنیت ایران اسلامی مدیون رشادت وایثار وازخودگذشتگی این عزیزان است این سربازان گمنام بی نام

  7. شهادت شهید احمد صالحی رو خدمت این شهید بزرگوار تبریک میگویم و ازشون میخوام سلام ما رو خدمت امام حسین ع و حضرت صدیقه طاهره س و حضرات معصومین برسونن.شهادت مزد جهاد فی سبیل الله است. صبر برای خانواده محترمشان از خداوند خواستارم

    16
    2
  8. خانواده شهید مرحوم احمد صالحی

    فقط کسانی که این گوهر تابنده زندگی به نام شهید احمد صالحی را از دست داده باشند می توانند عمق فاجعه و ناراحتی شما را به درستی بشناسند.
    امیدواریم شما و خانواده گرامیتان از پس این غم با روحیه ای قوی و پشتوانه حق تعالی بر بیایید و برای آن مرحوم علو درجات را از پروردگار بزرگ خواستاریم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

    28
    6
  9. شهیدان از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم

    31
    4
دکمه بازگشت به بالا