اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت فوت علی زاهدپور خبرنگارآزاد صداوسیمای مرکز خلیج فارس چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت علی زاهدپور خبرنگارآزاد صداوسیمای مرکز خلیج فارس چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علی زاهدپور خبرنگار آزاد صداوسیمای مرکز خلیج فارس در شهرستان بندرلنگه به دلیل بیماری جان به جان آفرین تسلیم گفت.

جابری مدیر فرودگاه بندرلنگه گفت: زنده یاد علی زاهدپور از نیرو‌های بازنشسته فرودگاه بود که در سال ۱۳۵۵ به عنوان آتش نشان وارد این اداره کل شد و در سال ۸۵ به عنوان مسئول ایمنی زمینی آتش آنشانی فرودگاه بندرلنگه بازنشسته شد.
زنده یاد از فعالان رسانه‌ای در شهرستان بندرلنگه و از سال ۷۱ به عنوان خبرنگار آزاد صداوسیما مرکز خلیج فارس وبا روزنامه سراسری جمهوری اسلامی، روزنامه محلی صبح ساحل و سایت‌های خبری بندرلنگه هم همکاری داشت.
زنده یاد علی زاهدپور متولد سال ۱۳۳۳ و در سن ۶۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

مرحوم زاهد پور امروز در بهشت زهرا شهرستان بندرلنگه به خاک سپرده شد.
خبرنگاران و کارکنان صداوسیمای مرکز خلیج فارس، درگذشت نابهنگام همکار با اخلاق و حرفه‌ای خود را در خبرگزاری صداوسیما مرکز به اهالی رسانه استان و خانواده داغدار این عزیزتسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای خانواده وی صبر مسئلت دارند.
خانه مطبوعات هرمزگان هم در پیامی درگذشت خبرنگار پیشکسوت زنده یاد علی زاهدپور را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: زنده یاد زاهد پور درامر اطلاع رسانی و انعکاس مشکلات مردم استان در مطبوعات نفش اساسی ایفا کرد و در عرصه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان منشا خدمات فراوانی بود.
وی به عنوان یک خبرنگار متعهد و پیشکسوت خدمات ارزشمندی در حوزه خبر در استان هرمزگان انجام داد که نام وی همیشه در بین اصحاب رسانه ماندگار خواهد شد.

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پررهرو باد. با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم ایشان. خداوند رحمت کنه با آرزوی علو درجات و صبر برای بازماندگان

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=8349

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا