اخبار روزاخبار مهم و فوری

تیراندازی افراد ناشناس :
بنیامین فاضلی و عارف هوتی دو سرباز وظیفه راهور چابهار چه کسانی هستند؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی بنیامین فاضلی و عارف هوتی دو سرباز وظیفه راهور مجروح چابهار چه کسانی هستند؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به مأموران وظیفه پلیس راهور شهرستان چابهار و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.

سردار محمد قنبری اظهار داشت: شب گذشته در محل “دکه‌بازار” واقع در خیابان امام خمینی(ره) شهرستان چابهار دو شرور مسلح به دو سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال انجام وظیفه و ارائه خدمات ترافیکی به مردم بودند به‌صورت ناجوانمردانه حمله و به‌سمت آنان تیراندازی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح بعد از حمله ناجوانمردانه سریعاً از محل متواری شدند که براثر این تیراندازی به‌دلیل شدت جراحات وارده سرباز وظیفه “عارف هوتی” به فیض شهادت نائل و سرباز وظیفه “بنیامین فاضلی” از ناحیه کتف مجروح می‌شود.

وی تصریح کرد: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه و سرنخ‌های به‌دست‌آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به مأموران جان‌برکف گشت پلیس راهور آغاز شد.

سردار قنبری با اشاره به اقدامات کور اشرار مسلح در تیراندازی به‌سمت مدافعان امنیت ابراز کرد: امنیت خط قرمز پلیس است و در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده‌ایم و شهادت این سرباز سرافراز انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقباً اعلام خواهد شد.

چابَهار  (بلوچی: چهبار) مجهزترین و پیشرفته‌ترین بندر اقیانوسی کشور که درجنوب استان سیستان و بلوچستان است. این بندر در کرانهٔ دریای مَکُّران و اقیانوس هند واقع شده‌است. این شهر تنها بندر اقیانوسی ایران است که دارای دو اسکله مجهز با ظرفیت ۸/۵ میلیون تن کالا در سال می‌باشد که کشتی‌های اقیانوس‌پیما می‌توانند در اسکله آن پهلوگیری کنند. در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از کالاهای اساسی کشور از این بندر وارد می‌شود و تنها بندری از ایران است که از هرگونه تحریم معاف است.

منبع: انتخاب

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=8842

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا