اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت فوت و شهادت معین قدمیاری مرزبان هنگ مرزی زابل چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت و شهادت معین قدمیاری مرزبان هنگ مرزی زابل چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت شهید سرباز وظیفه معین قدمیاری

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک مرزبان هنگ مرزی زابل ظهر امروز چهارشنبه در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی استان به شهادت رسید.

سردار محمد ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سرباز وظیفه شهید معین قدمیاری در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با اشرار در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
وی بیان کرد: این شهید والامقام مجرد و ساکن شهر مقدس مشهد بود.
به گزارش ایرنا زابل یکی از شهرهای پنجگانه منطقه سیستان است که در ۲۰۵ کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

یادبود شادروان شهید معین‌قدمیاری

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از یادبود شادروان شهید معین قدمیاری از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید

https://iporse.ir/6220031

پیکر شهید «معین قدمیاری» در مشهد مقدس تشییع شد

"<yoastmark

با حضور مردم شهید پرور مشهد پیکر سرباز شهید «معین‌قدمیاری» به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر سرباز شهید معین‌قدمیاری صبح شنبه بر دوش مردم ولایتمدار مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

پیکر شهید با حضور سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، جمعی از نیروهای انتظامی و مردم ولایت مدار و شهیدپرور مشهد از میدان بیت المقدس به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

همچنین پیکر مطهر سرباز شهید قدمیاری، پس از طواف و اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، برای خاکسپاری به زادگاهش در شهر خَرو نیشابور منتقل شد.

گفتنی است؛ سرباز شهید، معین قدمیاری ۱۶ آذرماه جاری در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی استان سیستان و بلوچستان، به شهادت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. واقعا ناراحتم من اون باهم توی اتوبوس رفتیم آموزشی از بعد آموزشی خبری ازش نداشتم خدا رحمتش کنه

دکمه بازگشت به بالا