اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز یکشنبه 9 بهمن 1401 تعطیل است؟ تعطیلی ۹ بهمن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز یکشنبه 9 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا یکشنبه ۹ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا روز یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس شهرستان سلماس نیز غیرحضوری شد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان سلماس هم در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایحان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به جهت وقوع زمین لرزه خوی و شدت لرزش آن در شهرهای مجاور، در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان ها در تمامی مقاطع تحصیلی دولتی و غیردولتی طی روز یکشنبه ۹ بهمن ماه، بصورت مجازی و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد.

در این راستا به دلیل وقوع زمین لرزه و تداوم پس لرزه مدارس خوی، چایپاره و سلماس و نیز به دلیل بارش برف مدارس سردشت امروز یکشنبه غیرحضوری هستند.

بارش برف مدارس ابتدایی سردشت را غیر حضوری کرد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی سردشت به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز یکشنبه غیر حضوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربابجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، به جهت بارش برف و برودت هوا در شهرستان سردشت مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی این شهرستان امروز یکشنبه ۹ بهمن غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد گرفت.

مدارس خوی و چایپاره به دلیل زمین لرزه غیرحضوری شد

 آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان خوی و چایپاره در روز یکشنبه ۹ بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به جهت وقوع زمین لرزه خوی و چایپاره در روز شنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان ها در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)؛ طی روز یکشنبه ۹ بهمن ماه، بصورت مجازی و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد.

چرا باید تعطیلی مدارس تعطیل شود؟

 شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان کشور با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه مدرسه قلب تپنده جامعه است و نباید با دلایل متعدد آن را از حرکت بازداشت، از تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام خواست تا «تعطیلی مدارس را تعطیل کنند».

در متن این اطلاعیه آمده است: مدرسه قلب تپنده جامعه است و نباید با دلایل و بهانه های متعدد آن را از حرکت بازداشت. بسیاری از ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی از این نقطه آغاز می شود و غیر قابل جبران خواهد بود. هنوز خسارت سنگین و چند ساله تعطیلی مدارس به بهانه شیوع بیماری کرونا جبران نشده و هیچیک از بانیان آن تعطیلی‌های بی رویه استدلالات متقنی را ارئه نکرده اند. متاسفانه در سال جاری نیز به دلایل ناکافی آسان ترین راه برای حل معضل سرما یا آلودگی هوا تعطیلی مدارس پیشنهاد می‌شود. آیا راه حل دیگری وجود ندارد؟.

وزیر آموزش و پرورش: اختیار تعطیلی مدارس را به ما بدهید!

در روزهای گذشته نیز یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش با استناد به این گزارش گفته بود: بر اساس بررسی‌های جهانی برخی کشورها مانند مکزیک و چین آلودگی شدیدتر و با شاخص 300 دارند اما مدارس تعطیل نمی‌شود اما در ایران بارش برف و آلودگی با شاخص 150 مدارس را تعطیل می‌کند.

قسمت 44 جیران

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=16741

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫450 دیدگاه ها

  1. بچه ها همون طور که خودتون هم میدونید این نوری فلان شده هر کاری میکنه که تعطیل نشه.کاریش هم نمیشه کرد.به نظرم الگوی تعطیلی خراب شده و دیگه تعطیل نمیشه حالا ما درسامون رو بخونیم که شب امتحان ب** نریم.اگر هم که تعطیل شد چه بهتر🗿

    4
    2
  2. *🔴 بارش برف در مناطق زلزله‌زده آغاز شده است*

    مدیرکل بحران استان آذربایجان غربی:
    🔹بعد از وقوع زلزله تمام تیم‌های امداد و نجات و ارزیاب هلال احمر به محل اعزام شده و در حال فعالیت هستند؛ تیم‌های اورژانس هم به محل زلزله اعزام شده‌اند.
    🔹اکنون دمای هوا پایین است و از ساعاتی پیش بارش برف نیز آغاز شده است.
    🔹همشهریان خونسردی خود را حفظ کنند؛ در بحث انرژی مشکلی نداریم اما بخشی از برق شهرستان و روستاهای اطراف قطع شده است.
    🔹راه‌های ارتباطی مشکلی ندارند./میزان

    وای بیچارهذها🥺

    5
    2
    1. اوهوم… برقمون قطعه… بیچاره هم خودتیــ //:
      از عصبانیت نمد چی بگم شارژم4% شده..

      4
      1
  3. تعطیلم نشد که، من که گفتم تعطیل نمیشه
    ولی از پس فردا تا چهارشنبه امیدتون بالا باشه احتمال تعطیلی بالاست

    5
    1
      1. کیا طرف زنجان هستند …..(من توی گوگل پلی میزنم یکیش نوشته تعطیل یکیش نوشته بازه خب یعنی چی)

  4. بریم تو افق محو بشیم
    بیخیال درس بشیم
    دست جمعی مردن
    بهتر از یکی مردن
    نوری خیلی بیشور هستی
    همانند گاو هستی
    گاو از هست بهتر
    اما تو هستی بدتر

    15
    1
  5. من خودم دوست دادم تعطیل بشه ولی یه مشت آدم خنگ و احمق که حتی به عقلشون نمیرسه که مدارس تعطیل نیست باز میاید به امید تعطیلی نشستن اینجا موس موس نوری رو میکنن پاشید جمع کنید درستونو بخونید حداقل یا ۱۲ بیارید

    8
    9
    1. واقعا انگار چشم ندارن و نگاه نمیکنن که انقدر هوا آلوده هست که واقعا نفس کشیدن سخته و اونوقت با چه رویی میگن آلودگی زیر ۱۵۰ نبوده که بخوان مدارس رو تعطیل کنن اینا با دستکاری کردن شاخص میخوان مدارس رو تعطیل نکنن و گرنه چطور اون روزایی که تعلیل کردن آنقدر نمی تونستن دلیل بیارن

      5
      1
  6. من خودم دوست دادم تعطیل بشه ولی یه مشت آدم خنگ و احمق که حتی به عقلشون نمیرسه که مدارس تعطیل نیست بازمبه انید تعطیلی نشستن ایتجا موس موس نوری رو میکنن پاشید جمع کنید درستونو بخونید حداقل یا ۱۲ بیارید

    2
    2
    1. یا تعطیل نیست
      یا کلا نخونده باغستان!🗿
      حتما تعطیل نیست چون باغستان تعطیلی ها رو خیلی زود میگه!
      عوضیا تعطیل خور و مفت خور اهههههههههههههه چرا تهران تعطیل نمیشه؟..

    2. واقعا انگار چشم ندارن
      و نگاه نمیکنن که انقدر هوا آلوده هست که واقعا نفس کشیدن سخته و اونوقت با چه رویی میگن آلودگی زیر ۱۵۰ نبوده که بخوان مدارس رو تعطیل کنن اینا با دستکاری کردن شاخص میخوان مدارس رو تعطیل نکنن و گرنه چطور اون روزایی که تعلیل کردن آنقدر نمی تونستن دلیل بیارن

  7. نه تنها فردا بلکه تا بیست اسفند هم به جز تعطیلات رسمی دیگر تعطیلی نخواهیم داتش

    1
    4
    1. ازنظرمن فردابازه ولی حالامیخواین تاساعت10وایسین اصلاشاخص الودگی هواخیلی پایینه

      2
      2
  8. زاهداااااان تعطیل شدددددد
    حیحی من چرا خوش باشم آخه هر وقت تعطیله شهرمون اما دبیرستان دوره دوم تعطیل نی آسیبی خدااااا

    3
    1
  9. تهران چیــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟
    اون تعطیل شد؟؟؟
    جلسه ای برگزار نشد؟؟؟
    امید ها از بین رفت؟…
    بابا یه روز میمونا خب تعطیل کنیددددددددددددددددددددد!

    11
    3
  10. کی گفته ک خراسان تعطیل شده ؟؟؟؟
    خواهشااا از این شوخیای بی مزه نکنین اونم توی این موقعیت حساس اه 😑:-\

  11. با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور از فردا، احتمال می رود به دلیل برودت هوا مدارس در روز یکشنبه 9 بهمن تعطیل اعلام شود.

    پیش از این مدارس در استان یزد به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز شنبه 8 بهمن تعطیل اعلام شد.

دکمه بازگشت به بالا