فال تاروت فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برای گرفتن فال تاروت کبیر ابتدا نیت کنید و فال مخصوص ماه تولد خود را بخوانید. با ما همراه باشید

فال تاروت فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
فال تاروت فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

برای گرفتن فال تاروت کبیر ابتدا نیت کنید و فال مخصوص ماه تولد خود را بخوانید. با ما همراه باشید. «تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند. کارت های تاروت شامل دو دسته کارت تاروت کبیر (Major Arcana) و کارت تاروت صغیر (Minor Arcana) می باشند. که تعداد کارت های کبیر ۲۲ عدد و کارت های صغیر ۵۶ عدد می باشد که مجموع ۷۸ عددی را تشکیل می دهند.

متولدین فروردین 

کارت: حلقه

نماد: میوه هلو : کارت هلو به روح زنانه در بهترین شکل خودش دلالت می‌کند. هنگامی که کارت هلو ظاهر می‌شود، احتمالاً بر حضور زن یا شاید دختری جوان اشاره دارد که در پیشگویی که شما در حال انجام آن هستید، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

متولدین اردیبهشت

کارت: حلقه

نماد: مروارید : کارت مروارید به زندگی مجلل و با شکوه و رسیدن به پول و ثروت فراوان اشاره دارد. کاری که شما باید انجام دهید این است که بین روح و جسم خود هماهنگی و تعادل برقرار کنید.

متولدین خرداد 

کارت: حلقه

نماد: ببر سفید : کارت ببر سفید بر مردانگی و حالت مردانه در بهترین شکل خودش دلالت می‌کند. آن مردی که کارت ببر سفید از آن خبر می‌دهد، شجاع و جسور است؛ بنابراین آن مرد برای دفاع از هر چیزی که فکر می‌کند درست است، می‌جنگد.

متولدین تیر

کارت: عصا

نماد: زمین : کارت زمین، نشان‌دهنده‌ی موقعیتی ثابت و پایدار است که شما در این موقعیت موفق و کامیاب هستید یا اینکه چنین موقعیت و شرایطی در آینده‌ای نزدیک برایتان فراهم خواهد شد. این ثبات و پایداری همچنین موجب افزایش موفقیت و رشد چشم‌انداز شما برای آینده نیز خواهد شد.

متولدین مرداد

کارت: عصا

نماد: آتش : کارت آتش علامت و هشدار بزرگی است بر اینکه چیزی اشتباه یا نامتعادل در شرف وقوع است. بنابراین این هشدار را جدی بگیرید. منابع شما در معرض خطر هستند. این منابع در معرض خطر ممکن است مالی، جانی یا معنوی باشد.

متولدین شهریور 

کارت: عصا

نماد: بهشت : کارت بهشت بر تکمیل و کمال دلالت می‌کند. این کارت بر زمانی اشاره دارد که شما قصد دارید هدف بعدی خود را شروع و عملی کنید.