اخبار روزاخبار مهم و فوری

چه مدارسی نوبت عصر شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی بعدازظهر مدارس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کدام مدارس در نوبت عصر (بعدازظهر ) شنبه 3 دی 1401 تعطیل است؟ +  ایا شنبه نوبت عصر ۳ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا نوبت عصر شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بارش برف مدارس نوبت بعدازظهر استان زنجان را غیرحضوری کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: همه مقاطع تحصیلی شیفت عصر استان به جز شهرستان طارم به علت بارش شدید برف تعطیل است.

صفی‌اله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بارش برف و کولاک شدید از صبح شنبه در استان زنجان گزارش شده و با توجه به ادامه این روند همه مقاطع تحصیلی شیفت بعدازظهر نیز امروز تعطیل است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: با اتخاذ این تصمیم دروس در بستر شاد تدریس خواهد شد و این فضا شرایطی به‌وجود آورده است که آموزش در این وضعیت نیز تعطیل نشود.

کرامتی افزود: البته در شهرستان طارم به علت مساعد بودن وضعیت جوی کلاس‌های حضوری دایر است.

غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی مدارس پردیس و ابتدایی رودهن و دماوند

به علت بارش برف، همه مقاطع تحصیلی شهرستان پردیس و مدارس مقطع ابتدایی شهرستانهای رودهن و دماوند در نوبت عصر امروز شنبه ۳ دی آموزش به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

همه مدارس شیفت عصر فیروزکوه نیز غیر حضوری است

مدارس نوبت بعد از ظهر قروه و سریش آباد غیر حضوری شد

سرپرست آموزش و پرورش قروه از غیر حضوری شدن مدارس این شهرستان در نوبت بعد از ظهر خبر داد.

عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به ورود موج جدید بارشی به استان و بارش برف و یخبندان فعالیت کلیه مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری اعلام شد.

وی افزود: با موافقت فرماندار قروه در نوبت بعد از ظهر نیز همه مدارس تعطیل بوده و آموزش به صورت غیر حضوری خواهد بود.

آموزش و پرورش سریش آباد نیز در اطلاعیه از تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر و آموزش غیر حضوری در سطح مدارس شهر و روستا خبر داد.

لازم به ذکراست امتحانات نهایی پایه دوازدهم دی ماه امروز شنبه سوم دی ماه رأس ساعت مقرر درحوزه های تعیین شده برگزار خواهد شد.

 مدارس استان قزوین امروز عصر شنبه 3 دی غیرحضوری شد

تمامی مدارس استان قزوین در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با افزایش بارش برف در استان قزوین و همچنین افزایش برودت هوا مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی در کلیه مناطق و نواحی استان قزوین، امروز شنبه در نوبت بعدازظهر تعطیل است و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین امتحانات هماهنگ پایه نهم دانش آموزان مدارس بزرگسال، داوطلب آزاد و مراکز آموزشی از راه دور استان قزوین، به قوت خود باقی است‌.

گفتنی است از صبح امروز شنبه در استان قزوین شاهد بارش و برف هستیم.

جزئیات تعطیلی مدارس نوبت عصر امروز شنبه 3 دی در شهرهای لرستان

آموزش و پرورش لرستان با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت تعطیلی مدارس نوبت عصر امروز در شهرهای این استان را اعلام کرد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس این استان در نوبت عصر به دلیل بارش برف و باران را تشریح کرد.

براین اساس، در الیگودرز مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول همه بخش‌ها و روستاها نوبت عصر امروز شنبه سوم دی ماه تعطیل همچنین پیش دبستانی و ابتدایی سطح شهر الیگودرز بصورت مجازی است.

در شهرستان دلفان و بخش بیرانوند همه مقاطع جز کسانی که امتحان نهایی دارند تعطیل و آموزش بر بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

شهرستان بروجرد و ازنا مدارس پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر آموزش مجازی است (برای متوسطه اول شهرستان بروجرد به زودی اطلاع رسانی خواهد شد).

در شهرستان دورود که صبح مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل بود برای نوبت عصر آموزش در همه مدارس حضوری است.

غیرحضوری شدن مدارس نوبت‌عصر استان مرکزی امروز شنبه 3دی

به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس اراک، و چند شهرستان دیگر در استان مرکزی در نوبت عصر هم غیرحضوری شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر کلیه موسسات و آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش (اعم از دولتی و غیردولتی)، در شهرستان های اراک، شازند، سربند، خنداب، کمیجان و نوبران (شهر وروستا) امروز شنبه سوم دیماه در نوبت عصر به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند.

امتحانات نهایی و هماهنگ استانی داوطلبان آزاد پایه نهم (بزرگسالان، ایثارگران و راه دور) امروز در حوزه های امتحان نهایی برگزار خواهد شد

امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد به زمان دیگری موکول خواهد شد.

مدارس استان همدان به دلیل بارش برف غیرحضوری شد

با توجه به اعلام ستاد بحران استان و به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی در تمام شهرهای استان، امروز شنبه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

بدیهی است امتحانات نهایی پایه دوازدهم به قوت خود باقی است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=12309

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا