اقتصادیاخبار مهم و فوری

عرضه اولیه تکاردان چقدر نقدینگی می خواهد؟ | میزان نقدینگی لازم تامین سرمایه کاردان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عرضه اولیه تکاردان چقدر نقدینگی می خواهد؟ | مقدار نقدینگی لازم عرضه اولیه تکاردان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مقدار نقدینگی لازم برای خرید سهم عرضه اولیه تکاردان

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند؛ در روز چهارشنبه مورخ 08 /06 /1402، تعداد 630.000.000 سهم معادل 7 درصد از سهام شرکت تامین سرمایه کاردان به‌ عنوان ششصد و نهمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ”فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط”گروه و طبقه”بجز تامین وجوه بیمه و بازنشستگی” ، در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد” تکاردان” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
مقدار نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه تکاردان
مقدار نقدینگی لازم برای خرید عرضه اولیه تکاردان

طبق جدول بالا حدود 300 هزار تومن برای خرید عرضه اولی تکاردان نقدینگی لازم است. اما برای محض احتیاط پنل کاربری خود را در کارگزاری حدود 350 هزار تومان شارژ کنید و ثبت سفارش انجام دهید.

اطلاعیه شرکت بورس ایران درباره عرضه اولیه تکاردان

عرضه اولیه تامین سرمایه کاردان
عرضه اولیه تامین سرمایه کاردان

اطلاعیه کامل فایل های مرتبط: tkardan.pdf

همچنین ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده جهت ثبت سفارش امکانپذیر بوده و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی‌باشد.کلیه مشتریان برخط نیز میتوانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.
پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17دستورالعمل پذیرهنویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران مصوب 1395/10/14هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن خواهد بود.
جهت مشاهده متن دستورالعمل پذیرهنویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران مصوب 1395/10/14هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن به پایگاه قوانین و مقررات بازار سرمایه ایران مراجعه شود.
لازم بذکراست گزارش ارزشگذاری سهام به همراه پرسش و پاسخ و اطلاعات معارفه شرکت تأمین سرمایه کاردان(نماد تکاردان)در تارنمای عرضه اولیه شرکت بورس اورق بهادار تهران به آدرس
https://ipo.tse.ir و سامانه کدال codal.ir در دسترس میباشد

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39773

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. یعنی بعد از ثبت عرضه مثل عرضه های اولیه قبلی سهم را بلوکه نمی کنند تا قیمت بالا بره تا چندین ماه بلوکه کنند لطفا افرادی که اطلاعات دارند پاسخ دهند

    1. بهترین و با ارزش‌ترین عرضه اولیه از سال ۱۴۰۰ تا به امروز میشه گفت که فن‌افزار بوده
      که کار خدمات الکترونیکی بانکی انجام میده و کلیه خدمات سخت‌افزاری نرم‌افزاری بانک‌ها را انجام میده سازنده دستگاه‌های خودپرداز کارتخوان‌های هوشمند و کارمزد تراکنش نقل و انتقالات بین بانکی رو دریافت می‌کنه از جمله کارمزد استعلام موجودی انتقال و تمام تراکنش‌های کارت به کارت میشه گفت که با ارزش‌ترین سهام بورسیه

  2. دوستانی که از فردای عرضه اولیه میرین صف
    نشینی سهم غمایه رو زیر نظر داشته باشین که رشد خوبی داره و سهم میان مدتی خوبی هست

    1
    3
دکمه بازگشت به بالا