اخبار باغستان

زمان تشکیل استان تهران غربی به مرکزیت شهریار چه وقتی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان تشکیل استان تهران غربی به مرکزیت شهریار چه وقتی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

طرح ایجاد استان تهران غربی

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: طرح ایجاد استان تهران‌غربی هم‌اکنون در وزارت کشور در حال بررسی است که این طرح به دنبال ایجاد استانی با مرکزیت شهریار و در غرب تهران است.

به گزارش باغستان نیوز؛ حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی در وزارت کشور در حال بررسی است که بر اساس این طرح بناست تا استان تهران‌غربی با مرکزیت شهریار تاسیس شود.

وی افزود: بنده در مجلس دهم طرحی را تحت عنوان طرح تاسیس و ایجاد استان تهران جنوبی تدوین و ارائه کردم، اما به مرحله تصویب در مجلس نرسید.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح تاسیس و ایجاد استان تهران جنوبی که توسط من در مجلس قبل ارائه شد، شهرهای اسلامشهر، حسن‌آباد، رباط‌کریم، بهارستان، پرند و ساوه و زرندیه با مرکزیت رباط‌کریم را شامل می‌شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در طرح وزارت کشور که تحت عنوان طرح ایجاد و تاسیس استان تهران‌غربی مطرح شده، بناست تا شهرهای شهریار، شهرقدس، ملارد، رباط‌کریم، بهارستان و پرند با مرکزیت شهریار ایجاد شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=26352

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا