اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا دانشگاه ها و مدارس امروز پنجشنبه 24 آذر تعطیل است؟ + تعطیلی ۲۴ آذر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تعطیلی مدارس و اداره ها و دانشگاه ها تهران کرج البرز به خاطر آلودگی در روز پنجشنبه 24 بیست و چهارم آذر 1401 و همچنین آیا روز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است برای شما مطلبی را آورده ایم با ما همراه باشید. ایا پنجشنبه ۲۴ اذر تعطیل است ؟

جزئیات تعطیلی امروز پنجشنبه 24 آذر 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس و دانشگاه ها و اداره های کدام استان ها روز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا مدارس و دانشگاه ها وشرکت ها و کارخانه ها و اداره های استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا پنجشنبه 24 آذر 1401 تعطیل می باشند؟ تعطیلی مدرسه های و دانشگاه های استان البرز برای آلودگی هوا قطعی شده است؟
آیا پنجشنبه تعطیل است ؟ پنجشنبه مدارس تعطیل است؟ ایا امروز مدارس تعطیل است ؟ آیا امروز مدارس اصفهان تعطیل است؟ آیا امروز پنجشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ تعطیلی مدارس تهران پنجشنبه مشخص شده است؟ تعطیلی مدارس اصفهان پنجشنبه معلوم شد؟ امروز تعطیله؟
پاسخ تمام سوالات شما در این مطلب جامع و کامل خدمت شما  می باشد.

مدارس و دانشگاه‌های تهران روز پنجشنبه مجازی شدند

معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها برای  روز پنجشنبه ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند خبر داد.

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای امروز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

مدارس و دانشگاه‌های استان البرز روز پنجشنبه 24آذر 1401 غیرحضوری شد

تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان‌ البرز در روزهای چهارشنبه 23 آذر و پنج شنبه 24 آذر غیرحضوری شد.

 به دلیل شدت غلظت آلایندگی هوا چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری کودکستان‌ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز غیرحضوری است و کلاس‌های درس در بستر شبکه آموزشی شاد برگزار می‌شود.

احمد افضلی عصر سه‌شنبه در حاشیه بیست و پنجمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز اظهار داشت: با توجه به شرایط ناسالم و آلودگی هوا که از روز شنبه ۱۹ آذر ماه بر اتمسفر البرز حاکم شده و همچنان نیز ادامه دارد، مقرر شد در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر تمامی مهدهای کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش به صورت غیرحضوری شود.

آیا احتمال دارد روز پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ تعطیل بشوند؟

خانواده ها پس از شنیدن تعطیلی روز چهارشنبه به خاطر آلودگی هوا حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز پنجشنبه ۲۴ آذر به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها و اداره ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هوای تهران چطور است؟ آیا پنجشنبه تعطیل می‌شود؟

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.

زهره عبادتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره موضوع آلودگی هوا اظهارداشت: با توجه به اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال مقداری بارش باران طی امشب در پایتخت گزارش شده است لذا احتمال بهبود کیفیت هوا و کاهش ذرات معلق در هوای پایتخت وجود دارد.

وی افزود: در صورتی که بهبود کیفیت هوا را در تهران نداشته باشیم احتمالاً دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار و تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران خاطر نشان کرد: تعطیل یا دایر بودن مدارس تهران به صورت حضوری طی روز چهارشنبه هنوز مشخص نیست و امروز بوده لذا تصمیم در این راستا در صورت بهبود نیافتن کیفیت هوا در کمیته اضطرار گرفته خواهد شد.

گفتنی است؛ مدارس تهران و برخی کلانشهرها از ابتدای هفته جاری به دلیل تشدید غلظت آلاینده‌های هوا تعطیل و به صورت مجازی برگزار شد.

همچنین پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها دو روز هوای پاک را تجربه کردند.

در مقایسه با سال قبل پایتخت نشینان ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، دو روز هوای پاک و شش روز هوای ناسالم را تجربه کرده بودند

لینک کانال ایتای باغستان نیوز: 👈 https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10795

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا