ورزشی

ترکیب اصلی استقلال مقابل مس رفسنجان هفته چهاردهم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب اصلی استقلال مقابل مس رفسنجان هفته چهاردهم روز جمعه 9 دی 1401 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی استقلال تهران در برابر مس رفسنجان

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، حسین مرادمند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، سجاد شهباززاده، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

چه کسی به جای محمد محبی بازی می کند؟

 یکی از این بازیکنان محروم  استقلال در بازی بعدی محمد محبی است. او با اخطاری که در بازی با صنعت نفت دریافت کرد، ۴ اخطاره شد و شانس بازی در برابر مس رفسنجان را از دست داد.

  در غیاب این بازیکن احتمالا ریکاردو ساپینتو از بین پیمان بابایی و سجاد شهباززاده یکی را در پست وینگر راست به میدان خواهد فرستاد.

با وجود اینکه هر دو بازیکن مهاجم هستند، قبلا بازی در پست وینگر را تجربه کرده اند.

پیمان بابایی در تراکتور که بازی می کرد، بیشتر در پست وینگر به میدان می رفت واین نقش را از سجاد شهباززاده در تیم سپاهان هم دیده بودیم. به خصوص در فصلی که به آقای گلی بازی ها دست پیدا کرد.

در هفته های پایانی دور رفت بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده اند، شانس بازی درترکیب استقلال را به دست آورده اند و این یک اتفاق خوب برای استقلال و ریکاردو ساپینتو است.

به این خاطر که به پنجره زمستانی نزدیک می شویم و سرمربی تیم استقلال بهتر می تواند، در مورد خروجی های و ورودی های استقلال در این فرصت تصمیم بگیرد.

عارف غلامی و بازگشت به فرم بازی

عارف غلامی به فرم بازی کردن در ترکیب استقلال نزدیک شده و اگر سرمربی استقلال تصمیم به استفاده از او داشته باشد می‌تواند از همین بازی با مس رفسنجان شروع کند و دوباره به این بازیکن میدان دهد.

البته ساپینتو با زوج یزدانی و مرادمند موفق به کلین شیت مقابل صنعت نفت آبادان شد و احتمالاً در بازی با مس رفسنجان نیز همین زوج را در ترکیب اصلی بازی خواهد داد.

تکلیف ابوالفضل جلالی در بازی مس رفسنجان

ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور ندارد و با این حساب شانس رسیدنش به بازی با مس به حداقل رسیده است.

استقلال و مس در هفته چهاردهم بازی های لیگ برتر جمعه هفته جاری ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی با هم بازی خواهند کرد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=13011

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا