ورزشی

ترکیب رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی امشب دور برگشت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی امشب چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 دور برگشت نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب اصلی رئال مادرید در برابر منچسترسیتی

کورتوا | کارواخال، میلیتائو، آلابا، کاماوینگا | کروس، والورده، مودریچ | رودریگو، وینیسیوس و بنزما

 رئال مادرید در مسابقه برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب میهمان منچسترسیتی است. رویارویی رئال و سیتی در بازی رفت با گل وینیسوس جونیور و کوین دی‌بروینه با تساوی 1-1 به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده امشب مشخص شود. درحالیکه قرار است ورزشگاه اتحاد امشب سرنوشت حریف اینتر در فینال را مشخص کند.

خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار لاسستا و ال‌چیرینگیتو، به نقل از یک منبع موثق ترکیب رئال‌مادرید در بازی امشب برابر منچسترسیتی را فاش کرد.

طبق ادعای سانچس، کاما که در بازی رفت مدافع چپ بود، در بازی برگشت از او در میانه زمین و متمایل به سمت چپ استفاده خواهد شد. کارلتو از رودیگر و میلیتائو در مرکز دفاع استفاده می‌کند و آلابا به سمت چپ خط دفاع خواهد رفت. در میانه زمین شاهد حضور تونی کروس، فده والورده و لوکا مودریچ در کنار کاماوینگا هستیم و در خط حمله نیز کریم بنزما و وینیسیوس حضور دارند.

 از بین ادر میلیتائو، داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، فده والورده یا رودریگو، یکی روی نیمکت اتحاد خواهد نشست و به نظر رودریگو امشب نیمکت‌نشین خواهد بود.
کارلتو پس از اتمام بازی با ختافه و در نشست خبری خود در مورد ترکیب تیمش برای بازی برگشت مقابل سیتی تایید کرد که آنتونیو رودیگر بازی خواهد کرد و از ابتدا نیز کار را شروع می‌کند. مدافع آلمانی چهارشنبه شب بار دیگر ماموریت سخت مهار غول نروژی را برعهده خواهد داشت؛ ماموریتی که در بازی رفت به خوبی از عهده آن برآمد. کاماوینگا هم که مصدوم شد، با تایید پزشکان مشکلی برای بازی برگشت ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا