استقلالورزشی

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا جواد نکونام سرمربی استقلال شده است؟

دقایقی پیش خبرنگار پایگاه خبری باغستان نیوز از یک منبع آگاه باشگاه استقلال مطلع شد که این تیم با جواد نکونام به توافق کامل رسیده است و فردا در یک نشست خبری این چهره مطرح فوتبالی رسما معرفی خواهد شد و کار خود را با تیم آبی پوش پایتخت آغاز خواهد کرد.

 آرش برهانی، مهدی هاشمی نسب و کیانوش رحمتی دستیاران نکونام در استقلال خواهند بود.

به این جمع یک مربی بدنساز و یک مربی دروازه بان ایرانی و یک مربی خارجی اضافه خواهد شد و تمرینات آبی های تهران از اوایل تیر آغاز خواهد شد

یکی از مهم ترین تغییرات جواد نکونام در باشگاه استقلال آوردن دو سه بازیکن مطرح اسپانیایی به این تیم خواهد بود.

از آنجایی که سهمیه بازیکنان خارجی در فصل جدید افزایش پیدا کرده، پیش بینی می شود، این مربی2، 3بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند.

او فصل گذشته در تیم فولاد خورستان هم یکی دو بازیکن از لیگ اسپانیا به ترکیب تیمش اضافه کرده بود. یکی از بازیکنان شاخص اسپانیایی که پیراهن تیم فولاد را بر تن کرد، تورس بود. همان بازیکنی که در مصاف با پرسپولیس زننده تک گل تیم فولاد بود.

در شرایطی که جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم آبی‌ها به زودی معرفی می شود، باید روی بستن تیم برای فصل آینده تمرکز کند. در دو فصل قبل، فرهاد مجیدی با موفقیت کامل ( بدون شکست )توانست با استقلال قهرمانی را به دست آورد، اما ریکاردو ساپینتو  نتوانست این عنوان را تکرار کند.

به همین دلیل، جواد نکونام نیز نیازمند این است که از تجربیات گذشته‌اش استفاده کند و با اضافه کردن چند بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم خود، کادر فنی تیمش را قویتر کند. با توجه به سابقه بازی در لالیگا، جواد نکونام بازیکنان این لیگ را که شناخت کافی از آن‌ها دارد، به ترکیب تیمش اضافه خواهد کرد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=32126

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا