ورزشی

زمان دقیق فینال جام لیگ قهرمانان اروپا 2023 در استانبول ترکیه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق فینال جام لیگ قهرمانان اروپا 2023 امروز در استانبول ترکیه مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا 2023

دو تیم منچسترسیتی و اینترمیلان بازی فینال خود را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه 20 خرداد 1402 از ساعت 22:30 در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهند کرد.

نکات خواندنی از عدم حضور بازیکن فرانسوی در فینال

پس از حذف رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در روز چهارشنبه، برای اولین بار در 13 سال گذشته، هیچ بازیکن فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر نخواهد بود.

پس از تساوی 1-1 دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در بازی رفت مرحله نیمه نهایی، منچسترسیتی توانست در ورزشگاه اتحاد با گل‌های برناردو سیلوا(۲ بار)، مانوئل آکانجی و گل لحظات پایانی خولیان آلوارز در مجموع ۵-۱ رئال مادرید را شکست داده و به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کند. عملکرد بازیکنان فرانسوی رئال مادرید در این بازی انتقادهای بسیاری به همراه داشت و کریم بنزما و ادواردو کاماوینگا نمره  نازل 3 را از نشریه اکیپ دریافت کردند.

منچسترسیتی  10 ژوئن(۲۰ خرداد) در استانبول دیدار پایانی را مقابل اینترمیلان برگزار خواهد کرد. مسابقه‌ای که پس از ۱۳ سال هیچ بازیکن فرانسوی در آن حضور نخواهد داشت. آخرین بار در سال 2010 بود که اینترمیلان با گلزنی دیگو میلیتو در برنابئو، بایرن مونیخ را شکست داد و سومین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را کسب کرد. آخرین بار در فینال سال ۲۰۱۰ که اینر توانست با دبل دیگو میلیتو بایرن مونیخ را شکست دهد، هیچ بازیکن فرانسوی در میدان حاضر نبود.

 لطفا کانال های باغستان نیوز را در شبکه های داخلی اجتماعی دنبال نمایید و به دیگران نیز به اشتراک بگذارید:

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=29102

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا