پرسپولیسورزشی

این عکاس پرسپولیسی شجاع خلیل زاده را به پرسپولیس آورد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره این عکاس پرسپولیسی شجاع خلیل زاده را به پرسپولیس آورد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا خبر پیوستن شجاع خلیل زاده به پرسپولیس واقعیت دارد؟

یک عکاس باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده عکسی را در پیج خودش در اینستاگرام استوری کرده و آن را به هواداران به اشتراک گذاشته است.

آیا خبر پیوستن شجاع خلیل زاده به پرسپولیس واقعیت دارد
آیا خبر پیوستن شجاع خلیل زاده به پرسپولیس واقعیت دارد

او در این استوری مژده داده است و گفته است که آیا بگم یا نگم . و خبری مبنی بر اینکه به زودی شجاع خلیل زاده به پرسپولیس انتقال می یابد.

البته هواداران تیم پرسپولیس با راه‌اندازی کمپینی در اینستاگرام، با هشتگ «نه به شجاع خلیل‌زاده» مخالف شدید خود را با بازگشت این بازیکن نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه رسمی باشگاه پرسپولیس نسبت به نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران

تراکتور به مشتریان خلیل‌زاده پیوست

شجاع  خلیل‌زاده که این روزها درگیر درمان پای مصدوم خود به صورت ویژه است تا هرچه زودتر تکلیف آینده فوتبالی خود را روشن کند.

شجاع نامش در لیست گل‌محمدی حضور دارد و با توجه به ارتباط بسیار نزدیکی که بین او و یحیی گل محمدی وجود دارد او با وجود گلایه و‌مخالفت احتمالی برخی بازیکنان، در صورت توافق راهی پرسپولیس خواهد شد.

منتهی ترافیک خط دفاعی با حضور گولسیانی، پورعلی گنجی و جدب شجاع و کنعانی به شکلی عجیب و حتی پرحاشیه خواهد شد.

در چنین وضعیتی گفته می‌شود باشگاه تراکتور هم به جمع مشتریان شجاع اضافه شده و اگر پرسپولیس با شجاع توافق نکند، احتمال اینکه او راهی تبریز شود بیشتر از سایر تیم‌هاست. علاوه بر این خلیل‌زاده یک پیشنهاد دیگر از لیگ قطر هم دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا