پرسپولیسورزشی

افشای علت حذف کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس | همه را به شوک فرو برد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره افشای علت حذف کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل کنار گذاشتن کریم باقری از کادرفنی پرسپولیس چه بود؟

بی شک کریم باقری یکی از عوامل موفقیت و اثرگذار قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی ایران بود. اینکه چرا ناگهانی این بازیکن قدیمی و مربی فعلی سرخ پوشان را کنار می گذارند، هنوز برای هواداران جای سوال است؟

رضا درویش روز گذشته به شکلی غافلگیرکننده در مقابل خبرنگاران و هواداران جدایی کریم باقری را اعلام کرد تا قرمزها از کنار گذاشتن این چهره محبوب و کاردان شوکه شوند.

بیشتر بخوانید:

میزان رقم قرارداد جدید علیرضا بیرانوند با پرسپولیس لو رفت | هیاهوی بسیار برای هیچ

او امشب در فضایی آرامتر و پس از اینکه اعتراض پرسپولیسی‌ها به کنار گذاشتن باقری را حس کرد، در این مورد گفت: آقای باقری با ما قرارداد نداشت و ضمن اینکه ما یک نفر جدید را اضافه کردیم. ما بین ارکان باشگاه همفکری کردیم و این تصمیم را گرفتیم.

وی افزود: سال آینده ممکن است بازیکنانی از ما به بازنشستگی برسند، همه آنها قابل هستند و تاثیرگذار… آقای پروین یک روزی بازیکن بود و یک روزی مربی شد و بعد رفت.

درویش در پایان گفت: حتما از او در جای دیگری استفاده خواهیم کرد.

این در حالی است که برخلاف ادعای درویش، کریم باقری هیچ تماسی برای تمدید قرارداد به عنوان مربی و همچنین سایر پستهای باشگاه دریافت نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا