پرسپولیسورزشی

میزان رقم قرارداد جدید علیرضا بیرانوند با پرسپولیس لو رفت | هیاهوی بسیار برای هیچ

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره میزان دقیق رقم قرارداد جدید علیرضا بیرانوند با پرسپولیس لو رفت مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

رقم دقیق قرارداد امسال علیرضا بیرانوند با پرسپولیس چقدر است؟

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی پوش کشورمان سرانجام دیشب بعد از دو روز هیاهو با تیم پرسپولیس قرارداد جدید به امضا رساند. این قرارداد به مدت ۲ سال تنظیم شد.

قرارداد قبلی بیرانوند برای سال جدید ۱۴.۵ میلیارد تومان خالص بود که با آپشن‌ها به حدود ۲۲ میلیارد تومان می‌رسید. جالب اینکه شایعات از پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال برای امضای قرارداد دو ساله بیرانوند حکایت داشت.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان تیم ملی از دست پرسپولیس پرید | مقصد نهایی مشخص شد

علیرضا در مذاکره با درویش قول گرفت که طی چند روز آینده طلبش را دریافت کند تا مشکل مالی‌اش حل شود و مدیرعامل پرسپولیس هم قول داد طلب علیرضا را به زودی پرداخت کند. درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس به این دلیل با افزایش قرارداد بیرانوند موافقت نکردند که معتقد بودند صدای سایر بازیکنان در می‌آید و آن‌ها هم خواهان افزایش قراردادشان خواهند شد. آنطور که خود علیرضا اعلام کرد، او مشکلی برای ادامه همکاری با همان مبلغ قرارداد قبلی نداشته و تنها هدفش این بود که مطالباتش را دریافت کند.

در نهایت بیرانوند با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان به علاوه ۳ میلیارد تومان آپشن با پرسپولیس قرارداد امضا کرد که این مبلغ سقف پرداختی پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود. البته در صورت قهرمانی در فصل آینده، کلین شیت در دربی و نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا، مبلغی به این قرارداد اضافه خواهد شد. در واقع قرارداد قبلی بیرانوند با پرسپولیس برای لیگ بیست و سوم که فسخ شده بود، دوباره منعقد شد و افزایش قراردادی هم در کار نبود.

البته به دلیل قوانین جدید نقل و انتقالاتی درصد بعضی از آپشن‌ها کم و یا به طور کلی حذف شده است و بیرانوند هم مجبور بود با قوانین جدید قرارداد امضا کند. از همین رو از نظر مالی کمی به ضرر بیرانوند تمام شد و اگر قرارداد قبلی بیرانوند با پرسپولیس ادامه پیدا می‌کرد، در پایان فصل آینده پول بیشتری به گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی می‌رسید.

منبع: خبرورزشی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34109

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا